|
Vyučující
|
-
Petříčková Kristýna, doc. MgA. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Obsah předmětu: 1. Úvod do problematiky digitálního řemesla 2. Úvod do problematiky digitální fabrikace 3. Problematika 4D materiálů 4. Základy parametrického navrhování 5. Základy digitální simulace a analýzy 6. Úvod do metodiky výzkumu 7. Dokumentace
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| KAOD/DCRA1: Digital Craftmanship 1 Odborné znalosti: |
| KAOD/DCRA1: Digital Craftmanship 1 Odborné znalosti: |
| - definovat digitální řemeslo |
| - definovat digitální řemeslo |
| - popsat problematiku 4D materiálů |
| - popsat problematiku 4D materiálů |
| - popsat základy digitální analýzy a simulace |
| - popsat základy digitální analýzy a simulace |
| - popsat digitální fabrikaci |
| - popsat digitální fabrikaci |
| - popsat základy prametrického navrhování |
| - popsat základy prametrického navrhování |
| Odborné dovednosti |
|---|
| KAOD/DCRA1: Digital Craftmanship 1 Odborné docednosti: |
| KAOD/DCRA1: Digital Craftmanship 1 Odborné docednosti: |
| - realizovat dokumentaci |
| - realizovat dokumentaci |
| - aplikovat znalost systematické analýzy |
| - aplikovat znalost systematické analýzy |
| - aplikovat poznatky pro kritickou reflexi současného stavu poznání na poli digitální fabrikace |
| - aplikovat poznatky pro kritickou reflexi současného stavu poznání na poli digitální fabrikace |
| - aplikovat poznatky o vývoji digitálního řemesla |
| - aplikovat poznatky o vývoji digitálního řemesla |
| - realizovat pod odborným vedením parametrické aplikace pro tvorbu 4D materiálů |
| - realizovat pod odborným vedením parametrické aplikace pro tvorbu 4D materiálů |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Demonstrace |
| Demonstrace |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Demonstrace |
| Demonstrace |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Analýza prezentace studenta |
| Analýza prezentace studenta |
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
|
Doporučená literatura
|
-
BOUCHER, Marie-Pier et al. Being Material. Cambridge, MA: The MIT Press, 2019. ISBN 9780262043281.
-
CARPO, Mario. The Second Digital Turn: Design Beyond Intelligence. Cambridge, MA: The MIT Press, 2017. ISBN 9780262534024.
-
CUEVAS, D. Diego Garcia. Advanced 3D Printing with Grasshopper: Clay and FDM. Nezávisle vydáno, 2020. ISBN 979-8635379011.
-
SENNET, Richard. The Craftsman. New Haven: Yale University Press, 2009. ISBN 978-0300151190.
-
TEDESCHI, Arturo. Algorithms Aided Design. Neapol: Le Penseur, 2014. ISBN 978-8895315300.
-
TIBBITS, Skylar. Active Matter. Cambridge, MA: The MIT Press, 2017. ISBN 978-0262036801.
|