|
Vyučující
|
-
Klouzková Alice, MgA. PhD.
-
Petříčková Kristýna, doc. MgA. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
- samostatná práce na zadaném úkolu - samostatná i kolektivní práce na ateliéru - komplexnější pojetí výtvarné tvorby, které je individuální dle pravidel, která jsou platná pro jednotlivé výtvarné ateliéry
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Grafické a výtvarné činnosti
- Účast na výuce
- 24 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 24 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Teoretická a praktická znalost základů designérské tvorby, fotografické tvorby, nebo grafického designu, předložení ukázky vlastního portfolia a prací zaměřených na grafický design nebo reklamní fotografii. |
| Teoretická a praktická znalost základů designérské tvorby, fotografické tvorby, nebo grafického designu, předložení ukázky vlastního portfolia a prací zaměřených na grafický design nebo reklamní fotografii. |
| Výsledky učení |
|---|
| Studující musí být schopen realizovat i náročná zadání kvalitně a ve vymezené časové dotaci. |
| Studující musí být schopen realizovat i náročná zadání kvalitně a ve vymezené časové dotaci. |
| - technická znalost |
| - technická znalost |
| - materiálová znalost |
| - materiálová znalost |
| - realizace vize a nápadů |
| - realizace vize a nápadů |
| - obchodní komunikace |
| - obchodní komunikace |
| - finalizace návrhu |
| - finalizace návrhu |
| Odborné dovednosti |
|---|
| - výzkumné dovednosti |
| - výzkumné dovednosti |
| - analytické myšlení |
| - analytické myšlení |
| - metodika |
| - metodika |
| - designové dovednosti |
| - designové dovednosti |
| - technické dovednosti |
| - technické dovednosti |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Hodnotící metody |
|---|
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
|
Doporučená literatura
|
-
Edice knih Pro Lighting, všechny svazky, různé obrazové publikace, reklamní časopisy.
-
Je zadávána individuálně podle charakteru úkolu.
-
Samara, Timothy. Grafický design : základní pravidla a způsoby jejich porušování. V Praze : Slovart, 2008. ISBN 978-80-7391-030-3.
|