Vyučující
|
-
Vojta Oldřich, MgA. DiS.
-
Kotikov Jana, MgA.
|
Obsah předmětu
|
-Pracovat s trendy v designu obuvi a doplńků. -Schopnost uvažovat v širších souvislostech módních i marketingových. -Realizace vlastních návrhů.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Domácí příprava na výuku
- 26 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Využití všech během studia získaných znalostí a dovedností. |
Využití všech během studia získaných znalostí a dovedností. |
Výsledky učení |
---|
Student využívá při realizaci svého designu nabyté znalosti, jak z oblasti obuvnického modelářství, tak zdravotně hygienických požadavků,trendových analýz a technologických možností. |
Student využívá při realizaci svého designu nabyté znalosti, jak z oblasti obuvnického modelářství, tak zdravotně hygienických požadavků,trendových analýz a technologických možností. |
Doporučená literatura
|
-
Blahnik, Manolo. Manolo's new shoes. London : Thames & Hudson, 2010. ISBN 978-0-500-28885-6.
-
Coxová Barbara a kolektiv. Ve jménu Módy, Ilustrované dějiny bizarnosti a krásy. Mladá fronta, Praha, 2013. ISBN 978-80-204-2928-5.
-
CULLEN, Oriole, Connie Karol, BURKS. Christian Dior. London: V&A Publishing, 2019. ISBN 978-1-85177-996-3.
-
Johnson, Anna. Handbags : the power of the purse. New York : Workman Publishing, 2002. ISBN 978-0-7611-2377-4.
-
VASS, László a Magda MOLNÁR. Handmade shoes for men. 2006. ISBN 978-3-8331-6045-5.
|