Předmět: Fashion marketing

» Seznam fakult » FMK » KAOB
Název předmětu Fashion marketing
Kód předmětu KAOB/MD5FM
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Harantová Lenka, Ing. Ph.D.
Obsah předmětu
Pokrytá témata: Specifické nástroje fashion marketingu Historie a marketingové trendy týdnů módy Historie a vývoj módních časopisů Udržitelnost a její význam v módním marketingu Kategorie módních značek Obchodní modely a formáty Trendy v online nakupování

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
  • Domácí příprava na výuku - 26 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 26 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Základní orientace v oblasti Fashion Design.
Základní orientace v oblasti Fashion Design.
Odborné dovednosti
Předpoklady nejsou stanoveny.
Předpoklady nejsou stanoveny.
Výsledky učení
Odborné znalosti
popsat historii a trendy týdnů módy
popsat historii a trendy týdnů módy
popsat historii a vývoj módních časopisů
popsat historii a vývoj módních časopisů
vysvětlit kategorie módních značek
vysvětlit kategorie módních značek
definovat obchodní modely
definovat obchodní modely
definovat obchodní formáty
definovat obchodní formáty
Odborné dovednosti
stanovit specifické nástroje fashion marketingu pro vlastní módní značku
stanovit specifické nástroje fashion marketingu pro vlastní módní značku
stanovit specifické nástroje fashion marketingu pro vybranou módní společnost
stanovit specifické nástroje fashion marketingu pro vybranou módní společnost
využívat trendy v online nakupování
využívat trendy v online nakupování
využívat trendy v offline nakupování
využívat trendy v offline nakupování
vysvětlit rozdíl mezi greenmarketingem a greenwashingem v módním průmyslu
vysvětlit rozdíl mezi greenmarketingem a greenwashingem v módním průmyslu
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Přednášení
Přednášení
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Hodnotící metody
Systematické pozorování studenta
Analýza edukačního materiálu
Analýza edukačního materiálu
Systematické pozorování studenta
Doporučená literatura
  • BICKLE, Marianne. Fashion Marketing. Bloomsbury Academic Fairchild, 2010. ISBN 9781563677380.
  • BURNS, Leslie Davis a Kathy K. MULLET. The business of fashion: designing, manufacturing, and marketing. Sixth edition. New York: Fairchild books, 2020. ISBN 978-1-5013-6100-5.
  • HAUNEROVÁ Klára et al. Fashion management. Praha, 2019. ISBN 978-80-271-2113-7.
  • KOUMBIS, Dimitri. An introduction to fashion retailing: from managing to merchandising. Second edition. London: Bloomsbury visual arts, 2021. ISBN 978-1-350-09827-5.
  • WOLFE, Mary Gorgen. Fashion Marketing & Merchandising. Fifth edition. Tinley Park, IL: The Goodheart-Willcox Company, 2019. ISBN 978-1-63563-145-6.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr