Vyučující
|
-
Harantová Lenka, Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Pokrytá témata: Specifické nástroje fashion marketingu Historie a marketingové trendy týdnů módy Historie a vývoj módních časopisů Udržitelnost a její význam v módním marketingu Kategorie módních značek Obchodní modely a formáty Trendy v online nakupování
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Domácí příprava na výuku
- 26 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Základní orientace v oblasti Fashion Design. |
Základní orientace v oblasti Fashion Design. |
Odborné dovednosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
popsat historii a trendy týdnů módy |
popsat historii a trendy týdnů módy |
popsat historii a vývoj módních časopisů |
popsat historii a vývoj módních časopisů |
vysvětlit kategorie módních značek |
vysvětlit kategorie módních značek |
definovat obchodní modely |
definovat obchodní modely |
definovat obchodní formáty |
definovat obchodní formáty |
Odborné dovednosti |
---|
stanovit specifické nástroje fashion marketingu pro vlastní módní značku |
stanovit specifické nástroje fashion marketingu pro vlastní módní značku |
stanovit specifické nástroje fashion marketingu pro vybranou módní společnost |
stanovit specifické nástroje fashion marketingu pro vybranou módní společnost |
využívat trendy v online nakupování |
využívat trendy v online nakupování |
využívat trendy v offline nakupování |
využívat trendy v offline nakupování |
vysvětlit rozdíl mezi greenmarketingem a greenwashingem v módním průmyslu |
vysvětlit rozdíl mezi greenmarketingem a greenwashingem v módním průmyslu |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Přednášení |
Přednášení |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Systematické pozorování studenta |
Analýza edukačního materiálu |
Analýza edukačního materiálu |
Systematické pozorování studenta |
Doporučená literatura
|
-
BICKLE, Marianne. Fashion Marketing. Bloomsbury Academic Fairchild, 2010. ISBN 9781563677380.
-
BURNS, Leslie Davis a Kathy K. MULLET. The business of fashion: designing, manufacturing, and marketing. Sixth edition. New York: Fairchild books, 2020. ISBN 978-1-5013-6100-5.
-
HAUNEROVÁ Klára et al. Fashion management. Praha, 2019. ISBN 978-80-271-2113-7.
-
KOUMBIS, Dimitri. An introduction to fashion retailing: from managing to merchandising. Second edition. London: Bloomsbury visual arts, 2021. ISBN 978-1-350-09827-5.
-
WOLFE, Mary Gorgen. Fashion Marketing & Merchandising. Fifth edition. Tinley Park, IL: The Goodheart-Willcox Company, 2019. ISBN 978-1-63563-145-6.
|