|
Vyučující
|
-
Harantová Lenka, Ing. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Pokrytá témata: Specifické nástroje fashion marketingu Historie a marketingové trendy týdnů módy Historie a vývoj módních časopisů Udržitelnost a její význam v módním marketingu Kategorie módních značek Obchodní modely a formáty Trendy v online nakupování
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Domácí příprava na výuku
- 26 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Základní orientace v oblasti Fashion Design. |
| Základní orientace v oblasti Fashion Design. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| popsat historii a trendy týdnů módy |
| popsat historii a trendy týdnů módy |
| popsat historii a vývoj módních časopisů |
| popsat historii a vývoj módních časopisů |
| vysvětlit kategorie módních značek |
| vysvětlit kategorie módních značek |
| definovat obchodní modely |
| definovat obchodní modely |
| definovat obchodní formáty |
| definovat obchodní formáty |
| Odborné dovednosti |
|---|
| stanovit specifické nástroje fashion marketingu pro vlastní módní značku |
| stanovit specifické nástroje fashion marketingu pro vlastní módní značku |
| stanovit specifické nástroje fashion marketingu pro vybranou módní společnost |
| stanovit specifické nástroje fashion marketingu pro vybranou módní společnost |
| využívat trendy v online nakupování |
| využívat trendy v online nakupování |
| využívat trendy v offline nakupování |
| využívat trendy v offline nakupování |
| vysvětlit rozdíl mezi greenmarketingem a greenwashingem v módním průmyslu |
| vysvětlit rozdíl mezi greenmarketingem a greenwashingem v módním průmyslu |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Přednášení |
| Přednášení |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Systematické pozorování studenta |
| Analýza edukačního materiálu |
| Analýza edukačního materiálu |
| Systematické pozorování studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
BICKLE, Marianne. Fashion Marketing. Bloomsbury Academic Fairchild, 2010. ISBN 9781563677380.
-
BURNS, Leslie Davis a Kathy K. MULLET. The business of fashion: designing, manufacturing, and marketing. Sixth edition. New York: Fairchild books, 2020. ISBN 978-1-5013-6100-5.
-
HAUNEROVÁ Klára et al. Fashion management. Praha, 2019. ISBN 978-80-271-2113-7.
-
KOUMBIS, Dimitri. An introduction to fashion retailing: from managing to merchandising. Second edition. London: Bloomsbury visual arts, 2021. ISBN 978-1-350-09827-5.
-
WOLFE, Mary Gorgen. Fashion Marketing & Merchandising. Fifth edition. Tinley Park, IL: The Goodheart-Willcox Company, 2019. ISBN 978-1-63563-145-6.
|