|
Vyučující
|
-
Kotikov Jana, MgA.
-
Vojta Oldřich, MgA. DiS.
-
Hladíková Martina, MgA.
|
|
Obsah předmětu
|
- Práce s trendy v designu obuvi a galanterie. - Vlastní návrhová prezentace - Realizace vlastního návrhu.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Domácí příprava na výuku
- 26 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpokladem je využití všech výtvarných a invenčních schopností a dovedností spojených s realizací designu modelu. |
| Předpokladem je využití všech výtvarných a invenčních schopností a dovedností spojených s realizací designu modelu. |
| Výsledky učení |
|---|
| Student využívá pro navrhování zadaných úkolů orientaci v daném segmentu obuvi a galanterie. Důležitým požadavkem je i analýza práce jiných designerů. |
| Student využívá pro navrhování zadaných úkolů orientaci v daném segmentu obuvi a galanterie. Důležitým požadavkem je i analýza práce jiných designerů. |
|
Doporučená literatura
|
-
Huey, Sue. New shoes : contemporary footwear design. London : Laurence King Publishing, 2007. ISBN 978-1-85669-507-7.
-
Johnson, Anna. Handbags : the power of the purse. New York : Workman Publishing, 2002. ISBN 978-0-7611-2377-4.
-
Stella S. The Inovation Notebooks for THE FOOTWEAR INDUSTRY. edited by Assomac, Servizi srl. Vegevano, Italia, 2002.
-
VASS, László a Magda MOLNÁR. Handmade shoes for men. 2006. ISBN 978-3-8331-6045-5.
-
Wade Motawi. How to start your own shoe company.
|