Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Studenti se na začátku zimního semestru zúčastní plenéru, který se bude orientovat především na rozvoj osobnosti, týmovou spolupráci, argumentační dovednosti, součástí jsou i výtvarné aktivity a řemeslné techniky.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Domácí příprava na výuku
- 13 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
|
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
Student umí: - je připraven pro práci v týmu - naučí se efektivně využívat dostupné zdroje a nakládat s vymezeným časem - je schopen vymezit pojmy cyklus učení a komfortní zóna - definovat postup řešení problému - je schopen asertivního poskytování a přijímání zpětné vazby |
Student umí: - je připraven pro práci v týmu - naučí se efektivně využívat dostupné zdroje a nakládat s vymezeným časem - je schopen vymezit pojmy cyklus učení a komfortní zóna - definovat postup řešení problému - je schopen asertivního poskytování a přijímání zpětné vazby |
Odborné dovednosti |
---|
Student dovede: - analyzovat zadání úkolu - navrhnout řešení a stanovit postup - stanovit časový harmonogram práce - nastavit rozdělení úkolů a rolí v týmu - prezentovat a obhájit výsledný návrh/projekt - pracovat efektivně se zpětnou vazbou |
Student dovede: - analyzovat zadání úkolu - navrhnout řešení a stanovit postup - stanovit časový harmonogram práce - nastavit rozdělení úkolů a rolí v týmu - prezentovat a obhájit výsledný návrh/projekt - pracovat efektivně se zpětnou vazbou |
Doporučená literatura
|
|