Vyučující
|
-
Štraneková Mária, doc. Mgr. art. ArtD.
|
Obsah předmětu
|
1. Gamifikace - úvod do tématu 2. Gamifikace - nástroje a platformy pro implementaci 3. Gamifikace v prostředí muzeí a galerií 4. Gamifikace v knihovnách 5. Gamifikace v prostředí festivalů a veletrhů 6. Gamifikace v reklamě 7. Gamifikace ve spojení s game designem 8. Gamifikace ve videohrách 9. Gamifikace v umělecké tvorbě 10. Gamifikace jako součást imerzivních technologií 11. Gamifikace ve školách a vzdělávacích institucích
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Domácí příprava na výuku
- 14 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 10 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny |
Předpoklady nejsou stanoveny |
Odborné dovednosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny |
Předpoklady nejsou stanoveny |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
Schopnost kriticky hodnotit různé aspekty kreativních průmyslů, identifikovat klíčové trendy a jejich dopady na společnost a ekonomiku. |
Schopnost kriticky hodnotit různé aspekty kreativních průmyslů, identifikovat klíčové trendy a jejich dopady na společnost a ekonomiku. |
Znalost základních principů řízení projektů v kreativních průmyslech, včetně plánování, organizování a implementace projektů s důrazem na kreativní procesy. |
Znalost základních principů řízení projektů v kreativních průmyslech, včetně plánování, organizování a implementace projektů s důrazem na kreativní procesy. |
Schopnost generovat inovativní a efektivní řešení problémů, které se vyskytují v kreativních průmyslech, s využitím kreativních metod a technik. |
Schopnost generovat inovativní a efektivní řešení problémů, které se vyskytují v kreativních průmyslech, s využitím kreativních metod a technik. |
Schopnost efektivně komunikovat myšlenky, koncepty a projekty v oblasti kreativních průmyslů různým cílovým skupinám, včetně klientů, týmů a veřejnosti. |
Schopnost efektivně komunikovat myšlenky, koncepty a projekty v oblasti kreativních průmyslů různým cílovým skupinám, včetně klientů, týmů a veřejnosti. |
Dovednost vyvíjet a implementovat marketingové strategie a kampaně specifické pro kreativní průmysly, s důrazem na využití nových médií a technologií. |
Dovednost vyvíjet a implementovat marketingové strategie a kampaně specifické pro kreativní průmysly, s důrazem na využití nových médií a technologií. |
Odborné dovednosti |
---|
Znalost historického vývoje, klíčových událostí a osobností, které formovaly kreativní průmysly. |
Znalost historického vývoje, klíčových událostí a osobností, které formovaly kreativní průmysly. |
Pochopení ekonomických modelů, podnikatelských struktur a finančních aspektů spojených s kreativními průmysly. |
Pochopení ekonomických modelů, podnikatelských struktur a finančních aspektů spojených s kreativními průmysly. |
Znalost kulturního a společenského významu kreativních průmyslů, včetně jejich vlivu na komunitu, identitu a kulturní diverzitu. |
Znalost kulturního a společenského významu kreativních průmyslů, včetně jejich vlivu na komunitu, identitu a kulturní diverzitu. |
Pochopení právních aspektů, jako jsou autorská práva, licencování a regulace, které ovlivňují činnost kreativních průmyslů. |
Pochopení právních aspektů, jako jsou autorská práva, licencování a regulace, které ovlivňují činnost kreativních průmyslů. |
Znalost aktuálních technologických trendů a inovací, které mají dopad na kreativní průmysly, včetně digitálních technologií a nových médií. |
Znalost aktuálních technologických trendů a inovací, které mají dopad na kreativní průmysly, včetně digitálních technologií a nových médií. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Pracovní činnosti (dílny) |
Pracovní činnosti (dílny) |
Exkurze |
Exkurze |
Přednášení |
Přednášení |
Odborné dovednosti |
---|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Pracovní činnosti (dílny) |
Pracovní činnosti (dílny) |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza edukačního materiálu |
Analýza edukačního materiálu |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
Gamify: how gamification motivates people to do extraordinary things. Brookline, MA: Bibliomotion, 2014. ISBN 1937134857.
-
GEROIMENKO, Vladimir. Augmented reality games II: the gamificitaion of education, medicine and art. Cham: Springer, 2019. ISBN 3030156222.
-
HUIZINGA, Johan. Homo ludens: o původu kultury ve hře. Praha: Dauphin, 2000. ISBN 80-7272-020-1.
-
NĚMEC, Jiří. Od prožívání k požitkářství: výchovné funkce hry a její proměny v historických koncepcích pedagogiky. Brno: Paido, 2002. ISBN 80-7315-006-9.
|