Vyučující
|
-
Štraneková Mária, doc. Mgr. art. ArtD.
-
Vázal Matej, MgA.
|
Obsah předmětu
|
1. Úvod do imerzivní technologie. 2. Analýza imerzivních přístupů a škály využití 3. Technologické principy a postupy u imerzivní tvorby 4. Specifika imerzivní tvorby voblasti umění a kulturně kreativních průmyslech
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Domácí příprava na výuku
- 14 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 10 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny |
Předpoklady nejsou stanoveny |
Odborné dovednosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny |
Předpoklady nejsou stanoveny |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
Schopnost kriticky hodnotit různé aspekty kreativních průmyslů, identifikovat klíčové trendy a jejich dopady na společnost a ekonomiku. |
Schopnost kriticky hodnotit různé aspekty kreativních průmyslů, identifikovat klíčové trendy a jejich dopady na společnost a ekonomiku. |
Znalost základních principů řízení projektů v kreativních průmyslech, včetně plánování, organizování a implementace projektů s důrazem na kreativní procesy. |
Znalost základních principů řízení projektů v kreativních průmyslech, včetně plánování, organizování a implementace projektů s důrazem na kreativní procesy. |
Schopnost generovat inovativní a efektivní řešení problémů, které se vyskytují v kreativních průmyslech, s využitím kreativních metod a technik. |
Schopnost generovat inovativní a efektivní řešení problémů, které se vyskytují v kreativních průmyslech, s využitím kreativních metod a technik. |
Schopnost efektivně komunikovat myšlenky, koncepty a projekty v oblasti kreativních průmyslů různým cílovým skupinám, včetně klientů, týmů a veřejnosti. |
Schopnost efektivně komunikovat myšlenky, koncepty a projekty v oblasti kreativních průmyslů různým cílovým skupinám, včetně klientů, týmů a veřejnosti. |
Dovednost vyvíjet a implementovat marketingové strategie a kampaně specifické pro kreativní průmysly, s důrazem na využití nových médií a technologií. |
Dovednost vyvíjet a implementovat marketingové strategie a kampaně specifické pro kreativní průmysly, s důrazem na využití nových médií a technologií. |
Odborné dovednosti |
---|
Znalost historického vývoje, klíčových událostí a osobností, které formovaly kreativní průmysly. |
Znalost historického vývoje, klíčových událostí a osobností, které formovaly kreativní průmysly. |
Pochopení ekonomických modelů, podnikatelských struktur a finančních aspektů spojených s kreativními průmysly. |
Pochopení ekonomických modelů, podnikatelských struktur a finančních aspektů spojených s kreativními průmysly. |
Znalost kulturního a společenského významu kreativních průmyslů, včetně jejich vlivu na komunitu, identitu a kulturní diverzitu. |
Znalost kulturního a společenského významu kreativních průmyslů, včetně jejich vlivu na komunitu, identitu a kulturní diverzitu. |
Pochopení právních aspektů, jako jsou autorská práva, licencování a regulace, které ovlivňují činnost kreativních průmyslů. |
Pochopení právních aspektů, jako jsou autorská práva, licencování a regulace, které ovlivňují činnost kreativních průmyslů. |
Znalost aktuálních technologických trendů a inovací, které mají dopad na kreativní průmysly, včetně digitálních technologií a nových médií. |
Znalost aktuálních technologických trendů a inovací, které mají dopad na kreativní průmysly, včetně digitálních technologií a nových médií. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Pracovní činnosti (dílny) |
Pracovní činnosti (dílny) |
Exkurze |
Exkurze |
Přednášení |
Přednášení |
Odborné dovednosti |
---|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Pracovní činnosti (dílny) |
Pracovní činnosti (dílny) |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza edukačního materiálu |
Analýza edukačního materiálu |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
BAILENSON Jeremy. Experience on Demand: What Virtual Reality Is, How It Works, and What It Can Do. USA: W. W. Norton & Company, 2018. ISBN 0393253694.
-
JARON Lanier. Dawn of the New Everything: A Journey Through Virtual Reality. USA: Bodley Head, 2017. ISBN 1847923526.
-
SCOBLE Robert a Israel SHEL. The Fourth Transformation: How Augmented Reality & Artificial Intelligence Will Change Everything. USA: CreateSpace Independent Publishing Platform, 2016. ISBN 1539894444.
|