|
Vyučující
|
-
Vázalová Gartnerová Eva, Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
1. Návštěva kulturních a kreativních institucí 2. Komentovaná prohlídka 3. Zadání 4. Zpracování 5. Konzultace 6. Vyhodnocení
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Domácí příprava na výuku
- 12 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Pochopení struktury a dynamiky vysokoškolského studia a specifik ateliérové práce. |
| Pochopení struktury a dynamiky vysokoškolského studia a specifik ateliérové práce. |
| Znalost prostředí kreativních a kulturních průmyslů a jejich významu pro společnost. |
| Znalost prostředí kreativních a kulturních průmyslů a jejich významu pro společnost. |
| Povědomí o principech udržitelnosti, inkluze a diverzity a jejich aplikace v kreativních projektech. |
| Povědomí o principech udržitelnosti, inkluze a diverzity a jejich aplikace v kreativních projektech. |
| Znalost experimentálních a inovativních metod v tvůrčím procesu a jejich významu pro rozvoj nových řešení. |
| Znalost experimentálních a inovativních metod v tvůrčím procesu a jejich významu pro rozvoj nových řešení. |
| Znalost evropských kulturních trendů a institucí a jejich vliv na lokální a globální kreativní průmysly. |
| Znalost evropských kulturních trendů a institucí a jejich vliv na lokální a globální kreativní průmysly. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Schopnost efektivně spolupracovat v týmu, vytvářet pravidla a vztahy podporující týmovou dynamiku. |
| Schopnost efektivně spolupracovat v týmu, vytvářet pravidla a vztahy podporující týmovou dynamiku. |
| Dovednost sebereflexe a osobního růstu, posilování tvůrčí odvahy a rozvoj vlastní osobnosti. |
| Dovednost sebereflexe a osobního růstu, posilování tvůrčí odvahy a rozvoj vlastní osobnosti. |
| Schopnost formulovat a obhajovat své názory a myšlenky v kontextu kreativních průmyslů. |
| Schopnost formulovat a obhajovat své názory a myšlenky v kontextu kreativních průmyslů. |
| Schopnost kriticky a koncepčně uvažovat o různých tématech a úkolech, hledat inovativní a experimentální řešení. |
| Schopnost kriticky a koncepčně uvažovat o různých tématech a úkolech, hledat inovativní a experimentální řešení. |
| Dovednost přizpůsobit se novému prostředí a různým zadáním, reagovat na změny a nové výzvy. |
| Dovednost přizpůsobit se novému prostředí a různým zadáním, reagovat na změny a nové výzvy. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Exkurze |
| Exkurze |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Pozorování |
| Pozorování |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Rozhovor |
| Rozhovor |
| Rozbor portfolia studenta |
| Rozbor portfolia studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
|