Vyučující
|
-
Gartnerová Eva, Mgr. Ph.D.
-
Štraneková Mária, doc. Mgr. art. ArtD.
|
Obsah předmětu
|
Čeho si všímat v galerii z pohledu profesionála Tým výstavy Marketing - propagace, reklama a vztahy s veřejností Texty k výstavě Vztahy s médii Příklad tiskové zprávy Základy editorské činnosti Smlouva o výpůjčce Pojištění děl Grantová gramotnost Formulář grantu Rozpočet grantu
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Znalost obecných dějin a dějin umění bakalářské stupně. Orientace v českém a středoevropském institucionálním galerijním prostředí. |
Znalost obecných dějin a dějin umění bakalářské stupně. Orientace v českém a středoevropském institucionálním galerijním prostředí. |
Výsledky učení |
---|
Student využívá potřebné množství poznatků a rozvíjí jejich schopnost zaujímat kritická stanoviska a formulovat teoretické koncepty. |
Student využívá potřebné množství poznatků a rozvíjí jejich schopnost zaujímat kritická stanoviska a formulovat teoretické koncepty. |
Studenti znají základní principy tvorby a realizace kulturních projektů. |
Studenti znají základní principy tvorby a realizace kulturních projektů. |
Studenti znají základní postupy v oblasti fundraisingu a sponzoringu kulturních projektů. |
Studenti znají základní postupy v oblasti fundraisingu a sponzoringu kulturních projektů. |
Studenti znají základní postupy v oblasti grantového řízení a vyhledávání finančních zdrojů pro kulturní projekty. |
Studenti znají základní postupy v oblasti grantového řízení a vyhledávání finančních zdrojů pro kulturní projekty. |
Studenti znají základní aspekty právního řízení v kulturní produkci. |
Studenti znají základní aspekty právního řízení v kulturní produkci. |
Odborné dovednosti |
---|
Studenti dovedou plánovat a organizovat kulturní projekty. |
Studenti dovedou plánovat a organizovat kulturní projekty. |
Studenti dovedou efektivně komunikovat s potenciálními partnery, sponzory a grantovými organizacemi. |
Studenti dovedou efektivně komunikovat s potenciálními partnery, sponzory a grantovými organizacemi. |
Studenti dovedou sestavit kvalitní projektovou dokumentaci a grantové žádosti. |
Studenti dovedou sestavit kvalitní projektovou dokumentaci a grantové žádosti. |
Studenti dovedou dodržovat zákony a právní normy v kulturní produkci. |
Studenti dovedou dodržovat zákony a právní normy v kulturní produkci. |
Studenti dovedou vytvářet a implementovat efektivní marketingové strategie v kulturní produkci. |
Studenti dovedou vytvářet a implementovat efektivní marketingové strategie v kulturní produkci. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednášení |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Přednášení |
Hodnotící metody |
---|
Ústní zkouška |
Ústní zkouška |
Doporučená literatura
|
-
Bourriaud, Nicolas. Altermodern Tate Trienal. London: Tate Publishing, 2009. London: Tate Publishing, 2009.
-
Didi-Huberman, Georges. Nynfa moderna.. Praha: Fra, 2008.
-
Didi-Huberman, Georges. Před časem.. Praha: Nakladatel:Barrister & Principal, 2008.
-
Foucault, Michel. Myšlení vnějšku. Praha, 2003.
-
GOMBRICH, Ernst, Hans. Umění a iluze: studie o psychologii obrazového znázorňování.. Praha, Odeon,, 1985. ISBN 01-525-85.
-
GOODMAN, Nelson. Jazyky umění. Nástin teorie symbolů. Praha, 2007. ISBN 978-80-200-1519-8.
-
Krtička Jan; Prošek, Jan. Dokumentace umění. Ústí nad Labem: FUD UJEP, 2013.
-
LIŠKA, Pavel; SEDLÁKOVÁ, Radomíra (eds). Umění a architektura dnes.. Liberec, Fakulta architektury Technické.
|