|
Vyučující
|
-
Vázalová Gartnerová Eva, Mgr. Ph.D.
-
Ovčáčková Jana, Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
1. Rešerše 2. Metodologie zpracování 3. Aktuální společenské tendence a výzvy 4. Případové studie a best practicies 5. Udržitelnost 6. Inkluze 7. Přístupnost 8. Mentální Zdraví 9. Integrita
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Příprava na zápočet
- 12 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 100 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Znalost kroků potřebných k úspěšné realizaci projektu od rešerše až po finální prezentaci. |
| Znalost kroků potřebných k úspěšné realizaci projektu od rešerše až po finální prezentaci. |
| Pochopení základních principů estetiky a designu a jejich aplikace na praktické tvůrčí úkoly. |
| Pochopení základních principů estetiky a designu a jejich aplikace na praktické tvůrčí úkoly. |
| Znalost principů udržitelnosti, inkluze a diverzity a jejich významu v tvůrčí praxi. |
| Znalost principů udržitelnosti, inkluze a diverzity a jejich významu v tvůrčí praxi. |
| Povědomí o globálních trendech a jejich vlivu na kreativní průmysly a tvůrčí projekty. |
| Povědomí o globálních trendech a jejich vlivu na kreativní průmysly a tvůrčí projekty. |
| Znalost různých metodologií a postupů používaných při realizaci tvůrčích projektů. |
| Znalost různých metodologií a postupů používaných při realizaci tvůrčích projektů. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Dovednost samostatně řešit individuálně zadané praktické úkoly s důrazem na srozumitelnost, přehlednost a estetickou kvalitu. |
| Dovednost samostatně řešit individuálně zadané praktické úkoly s důrazem na srozumitelnost, přehlednost a estetickou kvalitu. |
| Schopnost volit vhodné postupy a metodologii pro realizaci projektu od počátečního konceptu až po finální prezentaci. |
| Schopnost volit vhodné postupy a metodologii pro realizaci projektu od počátečního konceptu až po finální prezentaci. |
| Schopnost slovně a digitálně prezentovat výsledky projektu s důrazem na udržitelnost, inkluzi a diverzitu. |
| Schopnost slovně a digitálně prezentovat výsledky projektu s důrazem na udržitelnost, inkluzi a diverzitu. |
| Schopnost efektivně spolupracovat v mezinárodním a mezioborovém kontextu. |
| Schopnost efektivně spolupracovat v mezinárodním a mezioborovém kontextu. |
| Schopnost provádět důkladný výzkum a analýzu proveditelnosti a potřebnosti projektu. |
| Schopnost provádět důkladný výzkum a analýzu proveditelnosti a potřebnosti projektu. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Demonstrace |
| Demonstrace |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza prezentace studenta |
| Analýza prezentace studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
|