|
Vyučující
|
-
Štraneková Mária, doc. Mgr. art. ArtD.
|
|
Obsah předmětu
|
1. Lokální kulturní průmysly, rekapitulace 2. Komunikace lokálních značek a KKP 3. Lokální kulturní instituce a KP 4. Druhy online reklamy a strategií v KKP 5. Multimédia a herní průmysl 6. Nové formy platforem prezentace a síťování KKP 7. Festivaly 8. New European Bauhaus 9. Exkurze II 10. Hodnocení KKP v místním a regionálním rozvoji 11. Předmětová studie 12. Workshop
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 12 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 12 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Výsledky učení |
|---|
| Pochopení metod a strategií pro efektivní komunikaci a marketing lokálních značek v kulturních a kreativních odvětvích. |
| Pochopení metod a strategií pro efektivní komunikaci a marketing lokálních značek v kulturních a kreativních odvětvích. |
| Znalost principů fungování online prostoru, sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely. |
| Znalost principů fungování online prostoru, sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely. |
| Povědomí o tvorbě, distribuci a analýze multimediálního obsahu a jeho roli v herním průmyslu. |
| Povědomí o tvorbě, distribuci a analýze multimediálního obsahu a jeho roli v herním průmyslu. |
| Znalost konceptu New European Bauhaus a jeho aplikace v moderních kulturních a kreativních projektech. |
| Znalost konceptu New European Bauhaus a jeho aplikace v moderních kulturních a kreativních projektech. |
| Povědomí o praktických příkladech efektivní komunikace a marketingu v oblastech módy, designu, filmu a herního designu. |
| Povědomí o praktických příkladech efektivní komunikace a marketingu v oblastech módy, designu, filmu a herního designu. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Schopnost efektivně komunikovat a prezentovat různé formy kulturních a kreativních odvětví v reálném podnikatelském a kulturním prostředí. |
| Schopnost efektivně komunikovat a prezentovat různé formy kulturních a kreativních odvětví v reálném podnikatelském a kulturním prostředí. |
| Dovednost využívat online prostor a sociální sítě pro komunikaci a marketing lokálních značek a projektů. |
| Dovednost využívat online prostor a sociální sítě pro komunikaci a marketing lokálních značek a projektů. |
| Schopnost vytvářet a analyzovat obsah v oblasti multimédií a herního průmyslu. |
| Schopnost vytvářet a analyzovat obsah v oblasti multimédií a herního průmyslu. |
| Dovednost spolupracovat s odborníky z různých uměleckých a marketingových oborů na nových podnikatelských nápadech. |
| Dovednost spolupracovat s odborníky z různých uměleckých a marketingových oborů na nových podnikatelských nápadech. |
| Schopnost aplikovat teoretické poznatky na praktických příkladech významných firem a projektů. |
| Schopnost aplikovat teoretické poznatky na praktických příkladech významných firem a projektů. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Exkurze |
| Exkurze |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Přednášení |
| Přednášení |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Zpracování prezentace |
| Zpracování prezentace |
| Rozhovor |
| Rozhovor |
| Analýza prezentace studenta |
| Analýza prezentace studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
AUJESKÝ, Kamil. Jako vyrásť v kreatívnom biznise. Slovart, 2019. ISBN 97888055642833.
-
CAVIES, E. Richard. Creative Industries. Harvard University, 2002. ISBN 9780674008083.
-
Howkins, John. The creative economy : how people make money from ideas. London ; New York : Penguin Group, 2002. ISBN 978-0-14-028794-3.
-
KARLÍČEK, Miroslav a kol. Marketingova komunikace, jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada publishing. 2016.
-
SAINTILAN, P, SCHREIBER, D. Managing Organizations in the Creative Economy: Organizational Behaviour for the Cultural Sector. London, 2007. ISBN 978-1138184602.
-
WEELER, Alina. Designing Brand Identity: An Essencial Guide for the Whole Branding Team. London. 2012.
|