Předmět: Komunikace v KKO 1

» Seznam fakult » FMK » KAME
Název předmětu Komunikace v KKO 1
Kód předmětu KAME/KOKK1
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Štraneková Mária, doc. Mgr. art. ArtD.
Obsah předmětu
1. Úvod do předmětu. Vymezení kulturních průmyslů, definice pojmůa základné problematiky 2. Komunikace globálních značek a KKP 3. Reklama, brandinga strategie v KKP 4. Umělecká a hudební činnost - galerie, festivaly, přehlídky 5. Platformy prezentace a síťování KKP 6. Klasické formy komunikace a prezentace (móda, umění, design a vizuální média ) 7. Aktuální trendy a formy prezentace na sociálních sítích, fenomén influencerů 8. Světové výstavy, módní veletrhy, evoluce trhu, geopolitika a průmysl 9. Exkurze 10. Produktový design, reklamní a herní průmysl 11. Kulturní instituce, politické organizace a KKP 12. Virtuální realita a virtuální móda

Studijní aktivity a metody výuky
  • Účast na výuce - 26 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 12 hodin za semestr
  • Příprava na zápočet - 12 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpoklady nejsou stanoveny.
Předpoklady nejsou stanoveny.
Výsledky učení
- formy komunikace různých odvětví kulturních a kreativních průmyslů
Pochopení metod a strategií pro efektivní komunikaci a marketing lokálních značek v kulturních a kreativních odvětvích.
Pochopení metod a strategií pro efektivní komunikaci a marketing lokálních značek v kulturních a kreativních odvětvích.
- formy komunikace různých odvětví kulturních a kreativních průmyslů
- znalosti z fungování světových přehlídek v oblasti designu a vizuálních oborů,
Znalost principů fungování online prostoru, sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely.
- znalosti z fungování světových přehlídek v oblasti designu a vizuálních oborů,
Znalost principů fungování online prostoru, sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely.
Povědomí o tvorbě, distribuci a analýze multimediálního obsahu a jeho roli v herním průmyslu.
Povědomí o tvorbě, distribuci a analýze multimediálního obsahu a jeho roli v herním průmyslu.
-užívání online prostoru a sociálních sítí
-užívání online prostoru a sociálních sítí
Znalost konceptu New European Bauhaus a jeho aplikace v moderních kulturních a kreativních projektech.
Znalost konceptu New European Bauhaus a jeho aplikace v moderních kulturních a kreativních projektech.
- marketing a branding jednotlivých kreativců, umělců a značek
- marketing a branding jednotlivých kreativců, umělců a značek
Povědomí o praktických příkladech efektivní komunikace a marketingu v oblastech módy, designu, filmu a herního designu.
Povědomí o praktických příkladech efektivní komunikace a marketingu v oblastech módy, designu, filmu a herního designu.
Odborné dovednosti
-orientace v oboru
-orientace v oboru
Schopnost efektivně komunikovat a prezentovat různé formy kulturních a kreativních odvětví v reálném podnikatelském a kulturním prostředí.
Schopnost efektivně komunikovat a prezentovat různé formy kulturních a kreativních odvětví v reálném podnikatelském a kulturním prostředí.
Dovednost využívat online prostor a sociální sítě pro komunikaci a marketing lokálních značek a projektů.
- schopnost komunikace v oblastech KODK
- schopnost komunikace v oblastech KODK
Dovednost využívat online prostor a sociální sítě pro komunikaci a marketing lokálních značek a projektů.
- efektivní komunikace nových podnikatelských nápadů s výtvarnými a dalšími uměleckými amarketingovými obory
Schopnost vytvářet a analyzovat obsah v oblasti multimédií a herního průmyslu.
- efektivní komunikace nových podnikatelských nápadů s výtvarnými a dalšími uměleckými amarketingovými obory
Schopnost vytvářet a analyzovat obsah v oblasti multimédií a herního průmyslu.
Dovednost spolupracovat s odborníky z různých uměleckých a marketingových oborů na nových podnikatelských nápadech.
Dovednost spolupracovat s odborníky z různých uměleckých a marketingových oborů na nových podnikatelských nápadech.
- praktické aplikace komunikačných znalostí
- praktické aplikace komunikačných znalostí
Schopnost aplikovat teoretické poznatky na praktických příkladech významných firem a projektů.
Schopnost aplikovat teoretické poznatky na praktických příkladech významných firem a projektů.
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Exkurze
Exkurze
Individuální práce studentů
Individuální práce studentů
Odborné dovednosti
Přednášení
Přednášení
Týmová práce
Týmová práce
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Zpracování prezentace
Zpracování prezentace
Rozhovor
Rozhovor
Analýza prezentace studenta
Analýza prezentace studenta
Doporučená literatura
  • BEDNÁŘ, Pavel. Kreativní průmysly - příležitost pro novou ekonomiku. Praha, 2003. ISBN 978-80-7008-274-4.
  • CAVIES, E. Richard. Creative Industries. Harvard University, 2002. ISBN 9780674008083.
  • DAVIES, Rosamund. Introducing in Creative Industries. London, 2013. ISBN 1849205736.
  • Howkins, John. The creative economy : how people make money from ideas. London ; New York : Penguin Group, 2002. ISBN 978-0-14-028794-3.
  • SAINTILAN, P, SCHREIBER, D. Managing Organizations in the Creative Economy: Organizational Behaviour for the Cultural Sector. London, 2007. ISBN 978-1138184602.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr