Vyučující
|
-
Oukropec Jindřich, Mgr. DiS.
|
Obsah předmětu
|
1. Úvod do problematiky, informační prostředí 21. století 2. Značka, branding a brand management 3. Úvod do brand safety 4. Základní vymezení dezinformací 5. Propaganda, persvazivní techniky 6. Psychologické účinky médií 7. Dezinformace a jejich vliv 8. Dezinformace jako krize 9. Krizová komunikace 1: Image Repair Theory 10. Krizová komunikace 2: Situational crisis communication theory 11. Příklady komerčních dezinformací 1 12. Příklady komerčních dezinformací 2 13. Tvorba krizového manuálu
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 37 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Odborné dovednosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednášení |
Přednášení |
Hodnotící metody |
---|
Příprava a přednes prezentace |
Příprava a přednes prezentace |
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Didaktický test |
Didaktický test |
Doporučená literatura
|
-
ALLPORT, Gordon W.; POSTMAN, Leo. The psychology of rumor. Henry Holt and Comp, 1965. ISBN 9780846205647.
-
COOMBS, W. Timothy; HOLLADAY, Sherry J. (ed.). ?The handbook of crisis communication. John Wiley & Sons, 2011. ISBN 978-1-4051-9441-9.
-
HEJLOVÁ, Denisa. Public relations. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 978-80-247-5022.
-
JIRÁK, Jan; KÖPPLOVÁ, Barbara. ?Masová média: 2. Praha: Portál, 2009. ISBN 8026207432.
-
JOWETT, Garth S.; O'DONNELL, Victoria. Propaganda & persuasion. Sage publications, 1992. ISBN 10 1412977827.
-
KAHNEMAN, Daniel. Myšlení: rychlé a pomalé. V Brně: Jan Melvil, 2012. ISBN 978-80-87270-42-4.
|