Předmět: Audience development and engagement

» Seznam fakult » FMK » KAME
Název předmětu Audience development and engagement
Kód předmětu KAME/AUDE
Organizační forma výuky Přednáška + Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Vázalová Gartnerová Eva, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
1. Rozvoj publika v kontextu kulturních a tvůrčích odvětví 2. Cílové skupiny 3. Inkluzivita 4. Dostupnost 5. Prostor 6. Komunikace 7. Řízení 8. Budování komunity 9. Výzkum publika 10. Kulturní obsah a produkty

Studijní aktivity a metody výuky
  • Účast na výuce - 26 hodin za semestr
  • Příprava na zápočet - 24 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpoklady nejsou stanoveny.
Předpoklady nejsou stanoveny.
Doporučená literatura
  • BARRETT, Jennifer. Museums and the public sphere. Malden, MA, USA: WileyBlackwell, 2011. ISBN 978-140-5173-834.
  • BLACK, Graham. The engaging museum: developing museums for visitor involvement. New York: Routledge, 2005. ISBN 978-0-415-34556-9.
  • HASKELL, Francis. The Ephemeral Museum: Old Master Paintings and the Rise of the Art Exhibition. Yale: Yale University Press, 2000. ISBN 9780300085341.
  • JAGODZINSKA, K. From a visitor to participant. Strategies for participation in museums. Zarządzanie w Kulturze. 2017.
  • KOTTOVÁ, Karina. Instituce a divák. Praha: Display, 2019. ISBN 97880-906381-8-1.
  • RANCIERE, Jacques. The emancipated spectator. London: Verso, 2011. ISBN 9781844677610.
  • SIMON, Nina. Participatory museum. US: Museum 2.0, 2010. ISBN 9780615346502.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr