|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
- Účast na všech aktivitách zvoleného ateliéru
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Grafické a výtvarné činnosti
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 24 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 25 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Student je schopen realizovat a obhájit svou ideu. |
| Student je schopen realizovat a obhájit svou ideu. |
| Zájem o výtvarné umění a kreativní procesy: Studenti by měli mít základní znalost a zájem o výtvarné umění, umělecké techniky a procesy. Musí být motivováni a nadšeni pro práci ve výtvarných ateliérech a prozkoumávání různých oborů a specializací. Schopnost komunikace a spolupráce: Stáž v ateliéru Arts Management zahrnuje spolupráci s dalšími studenty, pedagogy a profesionály v oblasti kultury. Studenti by měli mít schopnost komunikovat efektivně, pracovat ve skupině a přispívat svými nápady a názory do výtvarných projektů a aktivit. Výhodou je komunikace v anglickém jazyce. Schopnost adaptace a otevřenost novým zkušenostem: Během stáže se studenti budou muset přizpůsobit specifickým podmínkám ateliéru a galerie G18. Je důležité, aby byli otevření novým zkušenostem, různým odvětvím v rámci uměleckého managementu a kulturních aktivit, a byli ochotni se učit a rozvíjet své dovednosti. |
| Zájem o výtvarné umění a kreativní procesy: Studenti by měli mít základní znalost a zájem o výtvarné umění, umělecké techniky a procesy. Musí být motivováni a nadšeni pro práci ve výtvarných ateliérech a prozkoumávání různých oborů a specializací. Schopnost komunikace a spolupráce: Stáž v ateliéru Arts Management zahrnuje spolupráci s dalšími studenty, pedagogy a profesionály v oblasti kultury. Studenti by měli mít schopnost komunikovat efektivně, pracovat ve skupině a přispívat svými nápady a názory do výtvarných projektů a aktivit. Výhodou je komunikace v anglickém jazyce. Schopnost adaptace a otevřenost novým zkušenostem: Během stáže se studenti budou muset přizpůsobit specifickým podmínkám ateliéru a galerie G18. Je důležité, aby byli otevření novým zkušenostem, různým odvětvím v rámci uměleckého managementu a kulturních aktivit, a byli ochotni se učit a rozvíjet své dovednosti. |
| Výsledky učení |
|---|
| Student soustavně pracuje na rozvoji svých výtvarných dovedností. |
| Student soustavně pracuje na rozvoji svých výtvarných dovedností. |
| Student je schopen orientovat se ve zvoleném oboru. Je schopen interpretovat vhdonými prostředky dílčí úkoly a přinášet vlastní výtvarný názor a osobitost při řešení. |
| Student je schopen orientovat se ve zvoleném oboru. Je schopen interpretovat vhdonými prostředky dílčí úkoly a přinášet vlastní výtvarný názor a osobitost při řešení. |
| Student umí identifikovat a popsat základní prvky spojeného s organizací, propagací a realizací výstav či jiných kulturních aktivit. |
| Student umí identifikovat a popsat základní prvky spojeného s organizací, propagací a realizací výstav či jiných kulturních aktivit. |
| Student umí charakterizovat a porovnat různé typy přístupů v oblasti produkce a propagace kulturních aktivit. |
| Student umí charakterizovat a porovnat různé typy přístupů v oblasti produkce a propagace kulturních aktivit. |
| Student umí charakterizovat a porovnat různé formy financování uměleckých projektů a institucí |
| Student umí charakterizovat a porovnat různé formy financování uměleckých projektů a institucí |
| Student umí analyzovat a hodnotit trendy a změny v oblasti kulturního managementu a jejich dopad na uměleckou scénu |
| Student umí analyzovat a hodnotit trendy a změny v oblasti kulturního managementu a jejich dopad na uměleckou scénu |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Student dovede navrhnout a vytvořit plán kulturního projektu v souladu se zadaným tématem a požadavky |
| Student dovede navrhnout a vytvořit plán kulturního projektu v souladu se zadaným tématem a požadavky |
| Student dovede vyřešit organizační a administrativní problémy při plánování a realizaci kulturních akcí. |
| Student dovede vyřešit organizační a administrativní problémy při plánování a realizaci kulturních akcí. |
| Student dovede aplikovat různé metody a postupy pro marketingovou komunikaci a propagaci kulturních projektů. |
| Student dovede aplikovat různé metody a postupy pro marketingovou komunikaci a propagaci kulturních projektů. |
| Student dovede rozlišit a využít vhodné metody a nástroje pro evaluaci a hodnocení kulturních projektů a akcí. |
| Student dovede rozlišit a využít vhodné metody a nástroje pro evaluaci a hodnocení kulturních projektů a akcí. |
| Student dovede analyzovat a interpretovat data o návštěvnosti a účasti na kulturních akcích a využít je při plánování a řízení budoucích projektů. |
| Student dovede analyzovat a interpretovat data o návštěvnosti a účasti na kulturních akcích a využít je při plánování a řízení budoucích projektů. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Známkou |
| Známkou |
|
Doporučená literatura
|
-
Bordwell.D., Thompson,K. Film Art:An Introduction. McGraw-Hill Humanities, 2006.
|