|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
1. Orientační systém a navigace, analýza existujícího systému navigace (diagram systému) 2. Metody návrhu orientačního systému (makety, modely) 3. Aplikace orientačního systému (materiály, digitalizace) 4. Měřítko návrhu v reálném prostředí 5. Vizuální styl 6. Analýza existujícího vizuálního stylu (diagram struktury) 7. Metody návrhu vizuální identity (brainstorming, moodboard) 8. Flexibilní vizuální systém, FVS 9. Struktura FVS (funkční vztahy typografie, fota, grafiky, barev) 10. Aplikace stylu (materiály, reálné prostředí) 11. Obalová technologie 12. Grafika a 3D objekt 13. 3D software, maketa, model, materiál a povrchová úprava
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 10 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 14 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
|
Doporučená literatura
|
-
You Are Here 2: A New Approach to Signage and Wayfinding. Victionary. 2022.
-
CAPLIN, Steve. 100 % Photoshop. Brno : Computer Press, 2012. ISBN 9788025137086.
-
KOCMAN, Jiří H. Médium papír. VUTIUM, Brno 2000. 2004.
-
Lorenz, Martin. Flexible Visual Systems. Slanted Publishers, 2021. ISBN 978-3948440305.
-
Macháň, Josef. Obalová technika. Část I.. VOŠ obalové techniky a Střední škola, Štětí, 1999. ISBN 8090254012.
-
WIEDEMANN, Julius. MULLER, Jens. The History of Graphic Design. Vol. 1, 1890?1959. Cologne. Taschen. 2017.
-
WIEDEMANN, Julius. MULLER, Jens. The History of Graphic Design. Vol. 2, 1960?today. Cologne. Taschen. 2018.
|