Vyučující
|
-
Noga Pavel, prof. Mgr. A. ArtD.
-
Chorý Ondřej, M. A. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Obsah je zůznorodý. Je závislý na konkrétním pozvaném externím lektorovi. Studenti se prostřednictvím workshopu seznamují s předními odborníky na grafický design - českými i zahraničními.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
pokročilé znalosti z oboru odpovídající dosaženému vzdělání |
pokročilé znalosti z oboru odpovídající dosaženému vzdělání |
Odborné dovednosti |
---|
pokročilé dovednosti z grafického designu a příbuzných oborů |
pokročilé dovednosti z grafického designu a příbuzných oborů |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu popsat metody použité při zpracování úkolu zdůvodnit volbu způsobu vizualizace navrhnout řešení daného projektu |
definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu popsat metody použité při zpracování úkolu zdůvodnit volbu způsobu vizualizace navrhnout řešení daného projektu |
popsat metodu své práce |
popsat metodu své práce |
určit základní pojmy týkající se tématu workshopu |
určit základní pojmy týkající se tématu workshopu |
popsat materiály, řemesla, jednoduché technologie vhodná pro zadání |
popsat materiály, řemesla, jednoduché technologie vhodná pro zadání |
definovat pojem myslet rukama |
definovat pojem myslet rukama |
formulovat průběh, problémy a výsledky práce |
formulovat průběh, problémy a výsledky práce |
Odborné dovednosti |
---|
identifikovat problém analyzovat stávající stav řešení navrhnout alternativy/možnosti řešení. vyhodnotit navržené možnosti realizovat návrh prezentovat projekt schopnost pracovat v týmu |
schopnost okamžitě aplikovat čerstvě získané znalosti |
identifikovat problém analyzovat stávající stav řešení navrhnout alternativy/možnosti řešení. vyhodnotit navržené možnosti realizovat návrh prezentovat projekt schopnost pracovat v týmu |
schopnost okamžitě aplikovat čerstvě získané znalosti |
schopnost pracovat pod časovým tlakem (workshopy bývají většinou jednodenní) |
schopnost pracovat pod časovým tlakem (workshopy bývají většinou jednodenní) |
schopnost pracovat v týmu |
schopnost pracovat v týmu |
řemeslná zručnost |
řemeslná zručnost |
schopnost obhajovat si svoji práci v diskuzi s lektorem workshopu (často anglicky) |
schopnost obhajovat si svoji práci v diskuzi s lektorem workshopu (často anglicky) |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Grafické a výtvarné činnosti |
Grafické a výtvarné činnosti |
Týmová práce |
Týmová práce |
Odborné dovednosti |
---|
Analýza prezentace |
Analýza prezentace |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Cvičení na počítači |
Cvičení na počítači |
Týmová práce |
Týmová práce |
Pracovní činnosti (dílny) |
Pracovní činnosti (dílny) |
Zážitková (sebezkušenostní) |
Zážitková (sebezkušenostní) |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Analýza prezentace studenta |
Analýza prezentace studenta |
Zpracování prezentace |
Zpracování prezentace |
Doporučená literatura
|
|