Předmět: Produkce a realizace v GD

» Seznam fakult » FMK » KAGD
Název předmětu Produkce a realizace v GD
Kód předmětu KAGD/MD9PR
Organizační forma výuky Přednáška
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština, Angličtina
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Chorý Ondřej, M. A. Ph.D.
Obsah předmětu
Realizační proces v grafickém designu Řemeslník, autor nebo producent? Politika graf. designu 1 (společenské vztahy, komunikace, organizace zakázky) Politika graf. designu 2 (prezentace zakázky) Politika graf. designu 3 (soutěže, tendry) Metody graf. designu 1 (workflow, brief, brainstorming, vizualizace, diagram) Metody graf. designu 2 (analýza, návrh, selekce, hodnocení, prototyp, test) Technologie 1 (tisk, správa barev, pre-press, papír) Technologie 2 (materiály, 3D) Technologie 3 (digitální média) Technologie 4 (maketa, model, mock-up) Ekonomika graf. designu 1 (strategie, pracovní pozice, agentury, spolupráce, svobodné povolání) Ekonomika graf. designu 2 (kalkulace) Ekonomika graf. designu 3 (smlouva, autorská práva, termíny, honorář) Portfolio, sociální sítě, osobní workflow a produkce

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Předpoklady
Odborné znalosti
orientovat se v aktuálních i historických výrobních, společenských, ekonomických procesech spojených s grafickým designem
orientovat se v aktuálních i historických výrobních, společenských, ekonomických procesech spojených s grafickým designem
Odborné dovednosti
samostatné koncepční myšlení, schopnost analýzy stavu
samostatné koncepční myšlení, schopnost analýzy stavu
Výsledky učení
Odborné znalosti
realizační proces v grafickém designu
realizační proces v grafickém designu
autor nebo producent
autor nebo producent
metody produkce v grafickém designu
metody produkce v grafickém designu
vztahy v realizaci grafického designu
vztahy v realizaci grafického designu
ekonomika grafického designu
ekonomika grafického designu
Odborné dovednosti
řídit proces realizace zakázky
řídit proces realizace zakázky
komunikovat s klientem a výrobou
komunikovat s klientem a výrobou
prezentovat úspěšně návrh
prezentovat úspěšně návrh
orientovat se v technologii výroby
orientovat se v technologii výroby
zvládnout ekonomickou stránku zakázky
zvládnout ekonomickou stránku zakázky
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
Individuální práce studentů
Individuální práce studentů
Odborné dovednosti
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Grafické a výtvarné činnosti
Grafické a výtvarné činnosti
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Analýza prezentace studenta
Analýza prezentace studenta
Doporučená literatura
  • Bourriaud, Nicolas. Postprodukce. Tranzit, 2004. ISBN 80-903452-0-4.
  • Twemlow, Alice. What Is Graphic Design For?. RotoVision, 2006. ISBN 978-2940361076.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr