|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Problematika UX a UI designu UX design proces Informační architektura a wireframe Software Figma Návrh vlastní aplikace Příprava prototypu Prezentace aplikace
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
nespecifikováno
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Základní znalosti práce na počítači, Adobe Photoshop a Adobe Illustrátor Schopnost orientace v současných webových trendech Kreativní uvažování |
| Základní znalosti práce na počítači, Adobe Photoshop a Adobe Illustrátor Schopnost orientace v současných webových trendech Kreativní uvažování |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Využití adekvátního software pro přípravu podkladů ke zvolenému zadání. Tvorba myšlenkových map. Schopnost exportu dat v požadovaných formátech |
| Využití adekvátního software pro přípravu podkladů ke zvolenému zadání. Tvorba myšlenkových map. Schopnost exportu dat v požadovaných formátech |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| definovat klíčové pojmy v problematice UX designu definovat klíčové pojmy v problematice UI designu popsat a zdůvodnit metody využité při dané problematice popsat proces tvorby přípravy prototypů vysvětlit, co je wireframe |
| definovat klíčové pojmy v problematice UX designu definovat klíčové pojmy v problematice UI designu popsat a zdůvodnit metody využité při dané problematice popsat proces tvorby přípravy prototypů vysvětlit, co je wireframe |
| Odborné dovednosti |
|---|
| využívat znalosti UX designu využívat znalosti UI designu navrhnout prototyp webové stránky navrhnout prototyp aplikace využít software pro prototypování |
| využívat znalosti UX designu využívat znalosti UI designu navrhnout prototyp webové stránky navrhnout prototyp aplikace využít software pro prototypování |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Analýza prezentace studenta |
| Analýza prezentace studenta |
| Rozbor produktů pracovní činnosti studenta (technické práce) |
| Rozbor produktů pracovní činnosti studenta (technické práce) |
|
Doporučená literatura
|
-
Krug, Steve. Don´t make me think!: a common sense approsach to web usability. 2nd ed. Berkeley: New Riders. 2006.
-
NORMAN, Donald A. Design pro každý den. Praha: Dokořán. 2010.
-
ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů. Brno House of Řezáč. 2016.
|