|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
- Předmět hlouběji seznamuje se s programem Adobe Illustrátor a InDesign - Umístění obrázků a převody z AP do AI - Práce s jednotlivými nástroji v programu AI - Práce s písmem, používání barev v pantone, cmyk, používání vrstev, slučování - Vytváření vzorků v AI - Ukládání pro jiné programy s ohledem na specializaci oděv a obuv
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Grafické a výtvarné činnosti, Cvičení na počítači, Praktické procvičování, Exkurze
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Základní znalosti práce na počítači, znalost programu Adobe Photoshop. |
| Základní znalosti práce na počítači, znalost programu Adobe Photoshop. |
| Výsledky učení |
|---|
| definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu popsat metody použité při zpracování úkolu nastavit cíle projektu zná principy digitálních médií / programů realizovat projekt |
| definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu popsat metody použité při zpracování úkolu nastavit cíle projektu zná principy digitálních médií / programů realizovat projekt |
| Odborné dovednosti |
|---|
| vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení realizovat návrh / model prezentovat projekt vysvětlit důležité pojmy a principy v dané problematice prezentovat výsledný návrh popsat metody použité při zpracování úkolu |
| vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení realizovat návrh / model prezentovat projekt vysvětlit důležité pojmy a principy v dané problematice prezentovat výsledný návrh popsat metody použité při zpracování úkolu |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Cvičení na počítači |
| Exkurze |
| Exkurze |
| Cvičení na počítači |
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Hodnotící metody |
|---|
| Známkou |
| Analýza výkonů studenta |
| Známkou |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
Ambrose, Gavin. Layout : velký průvodce grafickou úpravou. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2009. ISBN 978-80-251-2165-8.
-
Gavin Ambrose/Paul Harris. DESIGNOVÉ MYŠLENÍ. Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3245-6.
-
Gavin Ambrose/Paul Harris. LAYOUT, VELKÝ PRŮVODCE GRAFICKOU ÚPRAVOU. Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2165-8.
-
Michálek, Ondřej. Magie otisku. Vutium, 2016. ISBN 978-80-7391-.
-
Pavel Kočička. Praktická typografie. ISBN 80-7226-385-4.
-
PostScript . Pravidla tvorby a předávání PDF.
-
Starmer, Anna. Barevná Harmonie. Slovart, 2007. ISBN 978-80-7485-.
-
Steuer, Sharon. Mistrovství v Adobe Illustrator : tipy, efekty, kouzla. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2007. ISBN 978-80-251-1778-1.
|