Předmět: Počítačové metody 2D 2

» Seznam fakult » FMK » KAGD
Název předmětu Počítačové metody 2D 2
Kód předmětu KAGD/MD82D
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 1
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
Obsah předmětu
- Předmět hlouběji seznamuje se s programem Adobe Illustrátor a InDesign - Umístění obrázků a převody z AP do AI - Práce s jednotlivými nástroji v programu AI - Práce s písmem, používání barev v pantone, cmyk, používání vrstev, slučování - Vytváření vzorků v AI - Ukládání pro jiné programy s ohledem na specializaci oděv a obuv

Studijní aktivity a metody výuky
Grafické a výtvarné činnosti, Cvičení na počítači, Praktické procvičování, Exkurze
  • Účast na výuce - 28 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Základní znalosti práce na počítači, znalost programu Adobe Photoshop.
Základní znalosti práce na počítači, znalost programu Adobe Photoshop.
Výsledky učení
definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu popsat metody použité při zpracování úkolu nastavit cíle projektu zná principy digitálních médií / programů realizovat projekt
definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu popsat metody použité při zpracování úkolu nastavit cíle projektu zná principy digitálních médií / programů realizovat projekt
Odborné dovednosti
vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení realizovat návrh / model prezentovat projekt vysvětlit důležité pojmy a principy v dané problematice prezentovat výsledný návrh popsat metody použité při zpracování úkolu
vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení realizovat návrh / model prezentovat projekt vysvětlit důležité pojmy a principy v dané problematice prezentovat výsledný návrh popsat metody použité při zpracování úkolu
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Grafické a výtvarné činnosti
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Cvičení na počítači
Exkurze
Exkurze
Cvičení na počítači
Grafické a výtvarné činnosti
Hodnotící metody
Známkou
Analýza výkonů studenta
Známkou
Analýza výkonů studenta
Doporučená literatura
  • Ambrose, Gavin. Layout : velký průvodce grafickou úpravou. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2009. ISBN 978-80-251-2165-8.
  • Gavin Ambrose/Paul Harris. DESIGNOVÉ MYŠLENÍ. Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3245-6.
  • Gavin Ambrose/Paul Harris. LAYOUT, VELKÝ PRŮVODCE GRAFICKOU ÚPRAVOU. Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2165-8.
  • Michálek, Ondřej. Magie otisku. Vutium, 2016. ISBN 978-80-7391-.
  • Pavel Kočička. Praktická typografie. ISBN 80-7226-385-4.
  • PostScript . Pravidla tvorby a předávání PDF.
  • Starmer, Anna. Barevná Harmonie. Slovart, 2007. ISBN 978-80-7485-.
  • Steuer, Sharon. Mistrovství v Adobe Illustrator : tipy, efekty, kouzla. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2007. ISBN 978-80-251-1778-1.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr