|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Obsah je zůznorodý. Je závislý na konkrétním pozvaném externím lektorovi. Studenti se prostřednictvím workshopu seznamují s předními odborníky na grafický design - českými i zahraničními. Není možné dopředu určit doporučenou literaturu. Její volbu určuje lektor workshopu na základě tématického zaměření workshopu.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Vyžadují se všeobecné kreativní schopnosti - zejména chuť výtvarně tvořit. Nutné znalosti student získá od lektora. |
| Vyžadují se všeobecné kreativní schopnosti - zejména chuť výtvarně tvořit. Nutné znalosti student získá od lektora. |
| Výsledky učení |
|---|
| definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu popsat metody použité při zpracování úkolu zdůvodnit volbu způsobu vizualizace navrhnout řešení daného projektu |
| definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu popsat metody použité při zpracování úkolu zdůvodnit volbu způsobu vizualizace navrhnout řešení daného projektu |
| definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu popsat metody použité při zpracování úkolu zdůvodnit volbu způsobu vizualizace navrhnout řešení daného projektu |
| definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu popsat metody použité při zpracování úkolu zdůvodnit volbu způsobu vizualizace navrhnout řešení daného projektu |
| Odborné dovednosti |
|---|
| identifikovat problém analyzovat stávající stav řešení navrhnout alternativy/možnosti řešení. vyhodnotit navržené možnosti realizovat návrh prezentovat projekt schopnost pracovat v týmu |
| identifikovat problém analyzovat stávající stav řešení navrhnout alternativy/možnosti řešení. vyhodnotit navržené možnosti realizovat návrh prezentovat projekt schopnost pracovat v týmu |
| identifikovat problém analyzovat stávající stav řešení navrhnout alternativy/možnosti řešení. vyhodnotit navržené možnosti realizovat návrh prezentovat projekt schopnost pracovat v týmu |
| identifikovat problém analyzovat stávající stav řešení navrhnout alternativy/možnosti řešení. vyhodnotit navržené možnosti realizovat návrh prezentovat projekt schopnost pracovat v týmu |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Analýza uměleckého díla |
| Analýza uměleckého díla |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Pracovní činnosti (dílny) |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Pracovní činnosti (dílny) |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Analýza prezentace |
| Analýza prezentace |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Cvičení na počítači |
| Cvičení na počítači |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Pracovní činnosti (dílny) |
| Pracovní činnosti (dílny) |
| Zážitková (sebezkušenostní) |
| Zážitková (sebezkušenostní) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza prezentace studenta |
| Analýza prezentace studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
Nelze stanovit nějakou univerzální literaturu. Určuje si ji lektor workshopu. .
-
Nelze stanovit nějakou univerzální literaturu. Určuje si ji lektor workshopu. .
|