Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Obsah je zůznorodý. Je závislý na konkrétním pozvaném externím lektorovi. Studenti se prostřednictvím workshopu seznamují s předními odborníky na grafický design - českými i zahraničními. Není možné dopředu určit doporučenou literaturu. Její volbu určuje lektor workshopu na základě tématického zaměření workshopu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Vyžadují se všeobecné kreativní schopnosti - zejména chuť výtvarně tvořit. Nutné znalosti student získá od lektora. |
Vyžadují se všeobecné kreativní schopnosti - zejména chuť výtvarně tvořit. Nutné znalosti student získá od lektora. |
Výsledky učení |
---|
definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu popsat metody použité při zpracování úkolu zdůvodnit volbu způsobu vizualizace navrhnout řešení daného projektu |
definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu popsat metody použité při zpracování úkolu zdůvodnit volbu způsobu vizualizace navrhnout řešení daného projektu |
definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu popsat metody použité při zpracování úkolu zdůvodnit volbu způsobu vizualizace navrhnout řešení daného projektu |
definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu popsat metody použité při zpracování úkolu zdůvodnit volbu způsobu vizualizace navrhnout řešení daného projektu |
Odborné dovednosti |
---|
identifikovat problém analyzovat stávající stav řešení navrhnout alternativy/možnosti řešení. vyhodnotit navržené možnosti realizovat návrh prezentovat projekt schopnost pracovat v týmu |
identifikovat problém analyzovat stávající stav řešení navrhnout alternativy/možnosti řešení. vyhodnotit navržené možnosti realizovat návrh prezentovat projekt schopnost pracovat v týmu |
identifikovat problém analyzovat stávající stav řešení navrhnout alternativy/možnosti řešení. vyhodnotit navržené možnosti realizovat návrh prezentovat projekt schopnost pracovat v týmu |
identifikovat problém analyzovat stávající stav řešení navrhnout alternativy/možnosti řešení. vyhodnotit navržené možnosti realizovat návrh prezentovat projekt schopnost pracovat v týmu |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Analýza uměleckého díla |
Analýza uměleckého díla |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Grafické a výtvarné činnosti |
Grafické a výtvarné činnosti |
Pracovní činnosti (dílny) |
Týmová práce |
Týmová práce |
Pracovní činnosti (dílny) |
Odborné dovednosti |
---|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Analýza prezentace |
Analýza prezentace |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Cvičení na počítači |
Cvičení na počítači |
Týmová práce |
Týmová práce |
Pracovní činnosti (dílny) |
Pracovní činnosti (dílny) |
Zážitková (sebezkušenostní) |
Zážitková (sebezkušenostní) |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Analýza prezentace studenta |
Analýza prezentace studenta |
Doporučená literatura
|
|