Předmět: Počítačové metody 2D 1

» Seznam fakult » FMK » KAGD
Název předmětu Počítačové metody 2D 1
Kód předmětu KAGD/MD72D
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 1
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
Obsah předmětu
- Předmět seznamuje s programem Adobe Photoshop, InDesign, Illustrator - Scanování, rozdíly mezi vectorem a pixelem, formáty obrázků, ukládání obrázku pro archiv nebo jejich další zpracování - Práce ve vrstvách, duplikování, slučování, práce s písmem, práce s vektory a rastry - Výuka programů s ohledem na specializaci oděv a obuv

Studijní aktivity a metody výuky
Grafické a výtvarné činnosti, Cvičení na počítači
  • Účast na výuce - 26 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Základní znalost PC.
Základní znalost PC.
Výsledky učení
definovat základní klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu popsat metody použité při zpracování úkolu nastavit cíle projektu ví, jaké kroky jsou nutné k dosažení dobrého návrhu realizovat projekt
definovat základní klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu popsat metody použité při zpracování úkolu nastavit cíle projektu ví, jaké kroky jsou nutné k dosažení dobrého návrhu realizovat projekt
Odborné dovednosti
dovede najít odpovídající zdroje a zkoumat danou problematiku analyzovat stávající stav řešené problematiky vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení realizovat návrh a prezentovat projekt aktivně sleduje dění v oboru, dovede prezentovat svůj kritický názor definovat vizuální styl a vizuální design
dovede najít odpovídající zdroje a zkoumat danou problematiku analyzovat stávající stav řešené problematiky vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení realizovat návrh a prezentovat projekt aktivně sleduje dění v oboru, dovede prezentovat svůj kritický názor definovat vizuální styl a vizuální design
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Cvičení na počítači
Cvičení na počítači
Grafické a výtvarné činnosti
Grafické a výtvarné činnosti
Hodnotící metody
Analýza výkonů studenta
Analýza výkonů studenta
Zpracování prezentace
Známkou
Známkou
Zpracování prezentace
Doporučená literatura
  • Gavin Ambrose/Paul Harris. DESIGNOVÉ MYŠLENÍ. Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3245-6.
  • Gavin Ambrose/Paul Harris. LAYOUT, VELKÝ PRŮVODCE GRAFICKOU ÚPRAVOU. Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2165-8.
  • Lozan, Petr. PDF pro tisk. 1. vyd. Praha : Grafie CZ, 2007. ISBN 978-80-239-9672-2.
  • Michálek, Ondřej. Magie otisku. Vutium, 2016. ISBN 978-80-7391-.
  • Pavel Kočička. Praktická typografie. ISBN 80-7226-385-4.
  • Starmer, Anna. Barevná Harmonie. Slovart, 2007. ISBN 978-80-7485-.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr