Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Elektronické a digitální publikování
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Praktické procvičování, Individuální práce studentů, Exkurze
- Domácí příprava na výuku
- 20 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Znalosti o typografii, barvě, polygrafii, produkci a digitálním publikování |
Znalosti o typografii, barvě, polygrafii, produkci a digitálním publikování |
Výsledky učení |
---|
zná design proces (postupy, přístupy, nástroje) návrhu produktu realizovat výzkum/rešerši dané problematiky analyzovat zadaný problém. nastavit cíle projektu navrhnout řešení daného projektu prezentovat výsledný návrh |
zná design proces (postupy, přístupy, nástroje) návrhu produktu realizovat výzkum/rešerši dané problematiky analyzovat zadaný problém. nastavit cíle projektu navrhnout řešení daného projektu prezentovat výsledný návrh |
Odborné dovednosti |
---|
aktivně sleduje dění v oboru, dovede prezentovat svůj kritický názor popsat proces tvorby vizuálních systémů vysvětlit koncept responzivního designu definovat vizuální styl a vizuální design analyzovat stávající stav řešené problematiky navrhnout alternativy / možností řešení |
aktivně sleduje dění v oboru, dovede prezentovat svůj kritický názor popsat proces tvorby vizuálních systémů vysvětlit koncept responzivního designu definovat vizuální styl a vizuální design analyzovat stávající stav řešené problematiky navrhnout alternativy / možností řešení |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Exkurze |
Exkurze |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Praktické procvičování |
Přednášení |
Přednášení |
Praktické procvičování |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Esej |
Esej |
Doporučená literatura
|
-
FASSATI, Tomáš. Gramatika praktické vizuální komunikace. Benešov, 2001. ISBN 8090314436.
-
Gavin Ambrose/Paul Harris. Formát Grafický design. Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2966-1.
-
Gavin Ambrose/Paul Harris. Tisk a dokončující práce. Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2968-5.
-
Kolín, J. Produkce TV spotů v reklamní agentuře.
-
Melvin L. Defleur, Sandra J. Ballová-Rokeachová. Teorie masové komunikace. Univerzita Karlova, Vydavatelství Karolinum. ISBN 80-7184-099-8.
-
Michálek, Ondřej. Magie otisku. Vutium, 2016. ISBN 978-80-7391-.
-
Starmer, Anna. Barevná Harmonie. Slovart, 2007. ISBN 978-80-7485-.
-
Stránský, V. Produkce uměleckých pořadů.
-
Tellis, G.J. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada, 2000.
-
Vysekalová, Jitka. Psychologie reklamy : nové trendy a poznatky. 3., rozš. a aktualiz. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-2196-5.
|