Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Předmět je realizován jako soubor jednotlivých praktických cvičení: 3D reklamní předměty dle zadání, kompletní grafické projekty podle požadavku zadavatelů z praxe, značky, logotypy, aplikace do motion grafiky, vlastní a individuální projekty.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Grafické a výtvarné činnosti, Praktické procvičování, Zážitková (sebezkušenostní), Individuální práce studentů, Exkurze
- Účast na výuce
- 52 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Kreativní uvažování, schopnost analyzovat a definovat téma, řešit ho samostatně a ve výborné technické kvalitě. |
Kreativní uvažování, schopnost analyzovat a definovat téma, řešit ho samostatně a ve výborné technické kvalitě. |
Výsledky učení |
---|
samostatně interpretovat zadání a vytvářet objevná řešení popsat metody použité při zpracování úkolu nastavit cíle projektu vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením ví, co všechno zahrnuje obor grafický design zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu |
samostatně interpretovat zadání a vytvářet objevná řešení popsat metody použité při zpracování úkolu nastavit cíle projektu vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením ví, co všechno zahrnuje obor grafický design zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu |
Odborné dovednosti |
---|
zná základní principy vizuální komunikace popsat proces tvorby vizuálních systémů vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení realizovat návrh a prezentovat projekt zná kvalitní příklady řešení v rámci grafického designu aktivně sleduje dění v oboru, dovede prezentovat svůj kritický názor |
zná základní principy vizuální komunikace popsat proces tvorby vizuálních systémů vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení realizovat návrh a prezentovat projekt zná kvalitní příklady řešení v rámci grafického designu aktivně sleduje dění v oboru, dovede prezentovat svůj kritický názor |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Praktické procvičování |
Zážitková (sebezkušenostní) |
Praktické procvičování |
Zážitková (sebezkušenostní) |
Grafické a výtvarné činnosti |
Grafické a výtvarné činnosti |
Exkurze |
Exkurze |
Hodnotící metody |
---|
Známkou |
Známkou |
Doporučená literatura
|
-
Časopisy Font, Graphis, Design Digest, Pixel, Grafické noviny, knihy Typografický manuál.
-
Dějiny grafického designu a pod.
-
V knihovně FMK je dostatek literatury ke studiu v oboru grafického designu.
-
web stránky na téma grafický design.
-
Meggs, Philip,B. A HISTORY OF GRAPHIC DESIGN. 198-. ISBN 0-471-29.
-
Mollerup, Per. MARKS OF EXCELLENCE. ISBN 0-7148-38381.
-
WORLD TRADEMARKS. 100 YRS, 1. díl. ISBN 1-888001-08-9.
-
WORLD TRADEMARKS. 100 YRS, 2. díl. ISBN 1-888001-09-7.
|