Vyučující
|
-
Chorý Ondřej, M. A. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Tisková produkce a produkce výroby
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Praktické procvičování, Individuální práce studentů, Exkurze
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Znalosti o typografii, barvě, polygrafii, produkci a produktech |
Znalosti o typografii, barvě, polygrafii, produkci a produktech |
Výsledky učení |
---|
ví, co všechno zahrnuje obor grafický design zná historický vývoj definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu zná proces (postupy, přístupy, nástroje) návrhu o produktu přehled o technických a technologických možnostech v oboru vyhodnotit nejefektivnější řešení a zpracovat zadání |
ví, co všechno zahrnuje obor grafický design zná historický vývoj definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu zná proces (postupy, přístupy, nástroje) návrhu o produktu přehled o technických a technologických možnostech v oboru vyhodnotit nejefektivnější řešení a zpracovat zadání |
Odborné dovednosti |
---|
zná kvalitní příklady technologického řešení v rámci grafického designu navrhnout alternativy / možnosti řešení dovede vysvětlit důležité pojmy a principy technologie grafického designu dokáže rozpoznat krátkodobý trend od dlouhodobé tendence aktivně sleduje dění v oboru, dovede prezentovat svůj názor |
zná kvalitní příklady technologického řešení v rámci grafického designu navrhnout alternativy / možnosti řešení dovede vysvětlit důležité pojmy a principy technologie grafického designu dokáže rozpoznat krátkodobý trend od dlouhodobé tendence aktivně sleduje dění v oboru, dovede prezentovat svůj názor |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Přednášení |
Přednášení |
Exkurze |
Exkurze |
Praktické procvičování |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Praktické procvičování |
Hodnotící metody |
---|
Známkou |
Známkou |
Doporučená literatura
|
-
FASSATI, Tomáš. Gramatika praktické vizuální komunikace. Benešov, 2001. ISBN 8090314436.
-
Gavin Ambrose/Paul Harris. Formát Grafický design. Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2966-1.
-
Gavin Ambrose/Paul Harris. Tisk a dokončující práce. Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2968-5.
-
Kolín, J. Produkce TV spotů v reklamní agentuře.
-
Melvin L. Defleur, Sandra J. Ballová-Rokeachová. Teorie masové komunikace. Univerzita Karlova, Vydavatelství Karolinum. ISBN 80-7184-099-8.
-
Michálek, Ondřej. Magie otisku. Vutium, 2016. ISBN 978-80-7391-.
-
Starmer, Anna. Barevná Harmonie. Slovart, 2007. ISBN 978-80-7485-.
-
Stránský, V. Produkce uměleckých pořadů.
-
Tellis, G.J. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada, 2000.
-
Vysekalová, Jitka. Psychologie reklamy : nové trendy a poznatky. 3., rozš. a aktualiz. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-2196-5.
|