|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Tisková produkce a produkce výroby
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Praktické procvičování, Individuální práce studentů, Exkurze
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 20 hodin za semestr
- Exkurze
- 4 hodiny za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Znalosti o typografii, barvě, polygrafii, produkci a produktech |
| Znalosti o typografii, barvě, polygrafii, produkci a produktech |
| Výsledky učení |
|---|
| ví, co všechno zahrnuje obor grafický design zná historický vývoj definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu zná proces (postupy, přístupy, nástroje) návrhu o produktu přehled o technických a technologických možnostech v oboru vyhodnotit nejefektivnější řešení a zpracovat zadání |
| ví, co všechno zahrnuje obor grafický design zná historický vývoj definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu zná proces (postupy, přístupy, nástroje) návrhu o produktu přehled o technických a technologických možnostech v oboru vyhodnotit nejefektivnější řešení a zpracovat zadání |
| Odborné dovednosti |
|---|
| zná kvalitní příklady technologického řešení v rámci grafického designu navrhnout alternativy / možnosti řešení dovede vysvětlit důležité pojmy a principy technologie grafického designu dokáže rozpoznat krátkodobý trend od dlouhodobé tendence aktivně sleduje dění v oboru, dovede prezentovat svůj názor |
| zná kvalitní příklady technologického řešení v rámci grafického designu navrhnout alternativy / možnosti řešení dovede vysvětlit důležité pojmy a principy technologie grafického designu dokáže rozpoznat krátkodobý trend od dlouhodobé tendence aktivně sleduje dění v oboru, dovede prezentovat svůj názor |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Přednášení |
| Přednášení |
| Exkurze |
| Exkurze |
| Praktické procvičování |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Praktické procvičování |
| Hodnotící metody |
|---|
| Známkou |
| Známkou |
|
Doporučená literatura
|
-
FASSATI, Tomáš. Gramatika praktické vizuální komunikace. Benešov, 2001. ISBN 8090314436.
-
Gavin Ambrose/Paul Harris. Formát Grafický design. Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2966-1.
-
Gavin Ambrose/Paul Harris. Tisk a dokončující práce. Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2968-5.
-
Kolín, J. Produkce TV spotů v reklamní agentuře.
-
Melvin L. Defleur, Sandra J. Ballová-Rokeachová. Teorie masové komunikace. Univerzita Karlova, Vydavatelství Karolinum. ISBN 80-7184-099-8.
-
Michálek, Ondřej. Magie otisku. Vutium, 2016. ISBN 978-80-7391-.
-
Starmer, Anna. Barevná Harmonie. Slovart, 2007. ISBN 978-80-7485-.
-
Stránský, V. Produkce uměleckých pořadů.
-
Tellis, G.J. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada, 2000.
-
Vysekalová, Jitka. Psychologie reklamy : nové trendy a poznatky. 3., rozš. a aktualiz. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-2196-5.
|