Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Předmět přináší pokročilé seznámení s tiskovou produkcí a výrobní technologií, produkce eventů a sales promotion vč. výstavnictví, audiovizuální produkce, digitální produkce.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Grafické a výtvarné činnosti, Cvičení na počítači
- Domácí příprava na výuku
- 20 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 4 hodiny za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Základní znalosti z předmětu MD2TT |
Základní znalosti z předmětu MD2TT |
Výsledky učení |
---|
ví, co je komunikační design, infografika, uživatelské rozhraní zdůvodnit volbu způsobu vizualizace zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu popsat metody použité při zpracování úkolu realizovat rešerši dané problematiky |
ví, co je komunikační design, infografika, uživatelské rozhraní zdůvodnit volbu způsobu vizualizace zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu popsat metody použité při zpracování úkolu realizovat rešerši dané problematiky |
Odborné dovednosti |
---|
dovede vysvětlit důležité pojmy a principy technologie oboru dovede najít odpovídající zdroje a zkoumat danou problematiku aktivně sleduje dění v oboru, dovede prezentovat svůj postoj popsat technologický proces tvorby vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení |
dovede vysvětlit důležité pojmy a principy technologie oboru dovede najít odpovídající zdroje a zkoumat danou problematiku aktivně sleduje dění v oboru, dovede prezentovat svůj postoj popsat technologický proces tvorby vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Cvičení na počítači |
Grafické a výtvarné činnosti |
Grafické a výtvarné činnosti |
Cvičení na počítači |
Hodnotící metody |
---|
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Zpracování prezentace |
Známkou |
Známkou |
Zpracování prezentace |
Doporučená literatura
|
-
AMBROSE, Gavin a Paul HARRIS. Grafický design: designové myšlení. Brno : Computer Press, 2011. ISBN 9788025132456.
-
AMBROSE, Gavin a Paul HARRIS. Grafický design: formát. Brno : Computer Press, 2011. ISBN 9788025129661.
-
AMBROSE, Gavin a Paul HARRIS. Grafický design: tisk a dokončovací práce. Brno : Computer Press, 2011. ISBN 9788025129685.
-
AMBROSE, Gavin a Paul HARRIS. Grafický design: typografie. Brno : Computer Press, 2010. ISBN 9788025129678.
-
AMBROSE, Gavin a Paul HARRIS. Layout: velký průvodce grafickou úpravou. Brno : Computer Press, 2009. ISBN 9788025121658.
-
BANN, David. Polygrafická příručka. Praha, Nakladatelství Slovart s.r.o., 2008. ISBN 9788073910297.
-
BHASKARAN, Lakshmi. Design publikací: vizuální komunikace tištěných médií. Praha, Nakladatelství Slovart s.r.o., 2007. ISBN 9788072099931.
-
HASHIMOTO, Alan. Velká kniha digitální grafiky a designu. Brno : Computer Press, 2008. ISBN 9788025121665.
-
POPPY, Evans. Forms, fold, sizes. All the details graphic designers need to know but can never find. Beverly: Rockport Publishers, 2008.
|