|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Předmět zahrnuje seznámení s bitmapovými editory a vektorovými editory, zejména Adobe Photoshop a Adobe Illustrátor. Předmět zahrnuje prezentaci a srovnání s jinými editory. Předmět zahrnuje soustavné procvičování daných funkcí, tak aby byl schopen je použít v konkrétních úkolech.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Rozlišovat mezi bitmapovou a vektorovou grafikou. Zvolit vhodný software k požadovanému úkolu. |
| Rozlišovat mezi bitmapovou a vektorovou grafikou. Zvolit vhodný software k požadovanému úkolu. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Použít program Adobe Photoshop a Adobe Illustrátor pro základní úkoly, využít jeho funkce. Přichystat si potřebný materiál pro plnění nastavených úkolů. |
| Použít program Adobe Photoshop a Adobe Illustrátor pro základní úkoly, využít jeho funkce. Přichystat si potřebný materiál pro plnění nastavených úkolů. |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| vyjmenovat základní nástroje pro tvorbu vektorové grafiky vyjmenovat základní nástroje pro bitmapovou grafiku popsat rozdíl mezi vektorovým a bitmapovým softwarem popsat obsahové zpracování prezentace vlastního vizuálního stylu popsat technické zpracování prezentace vlastního vizuálního stylu |
| vyjmenovat základní nástroje pro tvorbu vektorové grafiky vyjmenovat základní nástroje pro bitmapovou grafiku popsat rozdíl mezi vektorovým a bitmapovým softwarem popsat obsahové zpracování prezentace vlastního vizuálního stylu popsat technické zpracování prezentace vlastního vizuálního stylu |
| Odborné dovednosti |
|---|
| využít aplikaci Adobe Photoshop v daném i vlastním projektu využít aplikaci Adobe Illustrator v daném i vlastním projektu navrhnout prezentaci vlastního projektu aplikovat vektorové formáty do bitmapowého softwaru vytvářet mockupy k prezentaci vytvořit logomanuál s využitím kombinací daných programů |
| využít aplikaci Adobe Photoshop v daném i vlastním projektu využít aplikaci Adobe Illustrator v daném i vlastním projektu navrhnout prezentaci vlastního projektu aplikovat vektorové formáty do bitmapowého softwaru vytvářet mockupy k prezentaci vytvořit logomanuál s využitím kombinací daných programů |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Cvičení na počítači |
| Cvičení na počítači |
| Analýza prezentace |
| Analýza prezentace |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Zpracování prezentace |
| Zpracování prezentace |
| Systematické pozorování studenta |
| Systematické pozorování studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
Fiell, Charlotte. Graphic design now. Köln : Taschen, 2005. ISBN 382284778X.
-
Gavin Ambrose/Paul Harris. DESIGNOVÉ MYŠLENÍ. Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3245-6.
-
Gavin Ambrose/Paul Harris. Formát Grafický design. Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2966-1.
|