|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
- Tisková produkce a výrobní technologie, - Produkce eventů a sales promotion vč. výstavnictví, - Audiovizuální produkce, - Digitální produkce.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Praktické procvičování, Individuální práce studentů, Exkurze
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 20 hodin za semestr
- Exkurze
- 4 hodiny za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Základní povědomí o grafickém designu a produkci |
| Základní povědomí o grafickém designu a produkci |
| Výsledky učení |
|---|
| zná základní principy vizuální komunikace rozumí základním pravidlům tvorby layoutu ví, co je komunikační design, infografika, uživatelské rozhraní zná kvalitní příklady řešení v rámci a grafického designu zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu zdůvodnit volbu způsobu vizualizace |
| zná základní principy vizuální komunikace rozumí základním pravidlům tvorby layoutu ví, co je komunikační design, infografika, uživatelské rozhraní zná kvalitní příklady řešení v rámci a grafického designu zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu zdůvodnit volbu způsobu vizualizace |
| Odborné dovednosti |
|---|
| analyzovat stávající stav řešené problematiky navrhnout alternativy / možností řešení vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení aktivně sleduje dění v oboru, dovede prezentovat svůj kritický názor dokáže rozpoznat krátkodobý trend od dlouhodobé tendence popsat proces tvorby vizuálních systémů |
| analyzovat stávající stav řešené problematiky navrhnout alternativy / možností řešení vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení aktivně sleduje dění v oboru, dovede prezentovat svůj kritický názor dokáže rozpoznat krátkodobý trend od dlouhodobé tendence popsat proces tvorby vizuálních systémů |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Přednášení |
| Přednášení |
| Praktické procvičování |
| Exkurze |
| Praktické procvičování |
| Exkurze |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Esej |
| Esej |
|
Doporučená literatura
|
-
FASSATI, Tomáš. Gramatika praktické vizuální komunikace. Benešov, 2001. ISBN 8090314436.
-
Gavin Ambrose/Paul Harris. Formát Grafický design. Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2966-1.
-
Gavin Ambrose/Paul Harris. Tisk a dokončující práce. Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2968-5.
-
Kolín, J. Produkce TV spotů v reklamní agentuře.
-
Melvin L. Defleur, Sandra J. Ballová-Rokeachová. Teorie masové komunikace. Univerzita Karlova, Vydavatelství Karolinum. ISBN 80-7184-099-8.
-
Michálek, Ondřej. Magie otisku. Vutium, 2016. ISBN 978-80-7391-.
-
Starmer, Anna. Barevná Harmonie. Slovart, 2007. ISBN 978-80-7485-.
-
Stránský, V. Produkce uměleckých pořadů.
-
Tellis, G.J. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada, 2000.
-
Vysekalová, Jitka. Psychologie reklamy : nové trendy a poznatky. 3., rozš. a aktualiz. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-2196-5.
|