|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Témata i řešení zadání vychází z konkrétního typu prostředí a situace, s důrazem na tvůrčí dialog s okolím, ruční práci s omezenými prostředky, ideálně bez digitálního vybavení, a to samostatně i v týmové spolupráci.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 12 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Podmiňující odborné znalosti nejsou vyžadovány |
| Podmiňující odborné znalosti nejsou vyžadovány |
| Odborné dovednosti |
|---|
| základy pohybu v přírodě, kreslení, fotodokumentace |
| základy pohybu v přírodě, kreslení, fotodokumentace |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| grafický, výtvarný a jiný koncept v exteriéru |
| grafický, výtvarný a jiný koncept v exteriéru |
| týmová spolupráce |
| týmová spolupráce |
| prostředí a materiály |
| prostředí a materiály |
| prezentace konceptu a praktického výstupu |
| prezentace konceptu a praktického výstupu |
| teambuilding |
| teambuilding |
| Odborné dovednosti |
|---|
| vytvořit koncept projektu |
| vytvořit koncept projektu |
| spolupracovat v týmu |
| spolupracovat v týmu |
| využít prostředí a materiály |
| využít prostředí a materiály |
| prezentovat a obhájit výstup |
| prezentovat a obhájit výstup |
| komunikovat v sociální skupině |
| komunikovat v sociální skupině |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Zážitková (sebezkušenostní) |
| Zážitková (sebezkušenostní) |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
| Kolokvium |
| Kolokvium |
|
Doporučená literatura
|
|