Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Témata i řešení zadání vychází z konkrétního typu prostředí a situace, s důrazem na tvůrčí dialog s okolím, ruční práci s omezenými prostředky, ideálně bez digitálního vybavení, a to samostatně i v týmové spolupráci.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Podmiňující odborné znalosti nejsou vyžadovány |
Podmiňující odborné znalosti nejsou vyžadovány |
Odborné dovednosti |
---|
základy pohybu v přírodě, kreslení, fotodokumentace |
základy pohybu v přírodě, kreslení, fotodokumentace |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
grafický, výtvarný a jiný koncept v exteriéru |
grafický, výtvarný a jiný koncept v exteriéru |
týmová spolupráce |
týmová spolupráce |
prostředí a materiály |
prostředí a materiály |
prezentace konceptu a praktického výstupu |
prezentace konceptu a praktického výstupu |
teambuilding |
teambuilding |
Odborné dovednosti |
---|
vytvořit koncept projektu |
vytvořit koncept projektu |
spolupracovat v týmu |
spolupracovat v týmu |
využít prostředí a materiály |
využít prostředí a materiály |
prezentovat a obhájit výstup |
prezentovat a obhájit výstup |
komunikovat v sociální skupině |
komunikovat v sociální skupině |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Zážitková (sebezkušenostní) |
Zážitková (sebezkušenostní) |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Odborné dovednosti |
---|
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Kolokvium |
Kolokvium |
Doporučená literatura
|
|