|
Vyučující
|
-
Skácel Václav, MgA.
-
Dosoudilová Jana, MgA.
-
Vyoralová Jana, MgA. Ph.D.
-
Jindra Jan, doc. MgA.
-
Prokop Jaroslav, doc. MgA.
-
Novák Pavel, MgA.
|
|
Obsah předmětu
|
1. - 13. - pochopení principů práce s informacemi - osvojení schopnosti analýzy a z ní vyplývající dobře navržené struktury, organizace obsahu sdělení - vizualizace informací z hlediska jejich hierarchie, agregace, funkce, dynamiky, distribuce apod. s ohledem na potřeby uživatele, prostředí a použitou technologii - kombinace reálných úkolů (kde je kladen důraz na realizovatelnost řešení), úkolů akademických (kde nemusí být realizovatelnost řešení zcela podmínkou) a experimentálních či vizionářských zadání (důraz je kladen na myšlenku a její prezentaci, ne realizovatelnost) - vyučující vede studenty k samostatnému, kritickému způsobu myšlení, upozorňuje na chyby a nabízí principy vedoucí k možným řešení
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 57 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 55 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Tvůrčí způsobilost studenta pro zvládnutí zadaného praktického projektu. |
| Tvůrčí způsobilost studenta pro zvládnutí zadaného praktického projektu. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Tvůrčí způsobilost studenta pro zvládnutí zadaného praktického projektu. |
| Tvůrčí způsobilost studenta pro zvládnutí zadaného praktického projektu. |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu popsat metody použité při zpracování úkolu zdůvodnit volbu způsobu vizualizace vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením |
| definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu popsat metody použité při zpracování úkolu zdůvodnit volbu způsobu vizualizace vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením |
| Odborné dovednosti |
|---|
| identifikovat problém analyzovat stávající stav řešené problematiky navrhnout alternativy / možností řešení vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt |
| identifikovat problém analyzovat stávající stav řešené problematiky navrhnout alternativy / možností řešení vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Sebereflexe |
| Sebereflexe |
| Analýza prezentace |
| Analýza prezentace |
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Analýza uměleckého díla |
| Analýza uměleckého díla |
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Sebereflexe |
| Sebereflexe |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Analýza prezentace studenta |
| Analýza prezentace studenta |
| Příprava a přednes prezentace |
| Příprava a přednes prezentace |
| Zpracování prezentace |
| Zpracování prezentace |
|
Doporučená literatura
|
-
Povinná i doporučená: Je zadávána individuálně podle charakteru úkolu. .
|