|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Obsah předmětu: 1. Analýza výtvarných stylů v herním odvětví (Sky, Flow, Monument Valley, Limbo, ...) 2. Hra jako umění 3. Emoce 4. Tvoření herního zážitku 5. Interakce 6. Video 7. Zvuk 8. Herní prostředí a Worldbuilding 9. Level Design, světlo 10. Barvy ve hrách 11. Mapa 12. 3D 13. 2D
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 24 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
|
Doporučená literatura
|
-
Polygrafické minimum. ISBN 8096781138.
-
BRATHWAITE, Brenda a Ian SCHREIBER. Challenges for Game Designers. ISBN 158450580X.
-
DABNER, David. Grafický design v praxi: [zásady, postupy, projekty]. 2004. ISBN 80-7209-597-8.
-
KOČIČKA, Pavel a Filip BLAŽEK. Praktická typografie. 2004. ISBN 80-7226-385-4.
-
MEGGS, Philip B., Alston W. PURVIS a Philip B. MEGGS. Meggs' history of graphic design. 2012. ISBN 9780470168738.
-
MOLLERUP, Per. Marks of excellence: the history and taxonomy of trademarks. 2013. ISBN 9780714864747.
-
MYSLIVEČEK, Milan. Panoptikum symbolů, značek a znamení. 2001. ISBN 80-86183-25-4.
-
PARKER, Roger C. Profesionální design v reklamě. 2000. ISBN 80-902824-0-7.
-
SWINK, Steve. Game Feel. ISBN 0123743281.
|