| 
        Vyučující
     | 
    | 
        
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        Obsah předmětu:  1. Bod a pravidlo třetin 2. Linie a matematická logika. 3. Plocha a zlatý řez 4. Objem a těleso 5. Barva 6. Velikosti a formát 7. Pohyb 8. Prostor 9. Symetrie, asymetrie, napětí, rovnováha 10. Textura, vzor 11. Typografie 12. Obraz a rám 13. Mřížka
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    
        
        
        
            
                    
                
                    
                    - Účast na výuce
                        - 26 hodin za semestr
                    
 
                
                    
                    - Domácí příprava na výuku
                        - 24 hodin za semestr
                    
 
                
             
        
        
     | 
    
        
        | Předpoklady | 
|---|
| Odborné znalosti | 
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny.  | 
| Předpoklady nejsou stanoveny.  | 
| Odborné dovednosti | 
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. | 
| Předpoklady nejsou stanoveny. | 
    
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
            
                
                - 
                    aktuální on-line zdroje ke zkoumané problematice. .
                
 
            
                
                - 
                    Polygrafické minimum. ISBN 8096781138.
                
 
            
                
                - 
                    Dabner, David. Grafický design v praxi : [zásady, postupy, projekty]. Vyd. 1. [Praha] : Slovart, 2004. ISBN 80-7209-597-8.
                
 
            
                
                - 
                    KOČIČKA, Pavel a Filip BLAŽEK. Praktická typografie. 2004. ISBN 80-7226-385-4.
                
 
            
                
                - 
                    MEGGS, Philip B., Alston W. PURVIS a Philip B. MEGGS. Meggs' history of graphic design. 2012. ISBN 9780470168738.
                
 
            
                
                - 
                    MOLLERUP, Per. Marks of excellence: the history and taxonomy of trademarks. 2013. ISBN 9780714864747.
                
 
            
                
                - 
                    MYSLIVEČEK, Milan. Panoptikum symbolů, značek a znamení. 2001. ISBN 80-86183-25-4.
                
 
            
                
                - 
                    PARKER, Roger C. Profesionální design v reklamě. 2000. ISBN 80-902824-0-7.
                
 
            
                
                - 
                    SWINK, Steve. Game Feel. ISBN 0123743281.
                
 
            
         
         
         
     |