-
aktuální on-line zdroje ke zkoumané problematice. .
-
Polygrafické minimum. ISBN 8096781138.
-
Dabner, David. Grafický design v praxi : [zásady, postupy, projekty]. Vyd. 1. [Praha] : Slovart, 2004. ISBN 80-7209-597-8.
-
KOČIČKA, Pavel a Filip BLAŽEK. Praktická typografie. 2004. ISBN 80-7226-385-4.
-
MEGGS, Philip B., Alston W. PURVIS a Philip B. MEGGS. Meggs' history of graphic design. 2012. ISBN 9780470168738.
-
MOLLERUP, Per. Marks of excellence: the history and taxonomy of trademarks. 2013. ISBN 9780714864747.
-
MYSLIVEČEK, Milan. Panoptikum symbolů, značek a znamení. 2001. ISBN 80-86183-25-4.
-
PARKER, Roger C. Profesionální design v reklamě. 2000. ISBN 80-902824-0-7.
-
SWINK, Steve. Game Feel. ISBN 0123743281.
|