|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Obsah předmětu: 1. Bod a pravidlo třetin 2. Linie a matematická logika. 3. Plocha a zlatý řez 4. Objem a těleso 5. Barva 6. Velikosti a formát 7. Pohyb 8. Prostor 9. Symetrie, asymetrie, napětí, rovnováha 10. Textura, vzor 11. Typografie 12. Obraz a rám 13. Mřížka
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 24 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
|
Doporučená literatura
|
-
aktuální on-line zdroje ke zkoumané problematice. .
-
Polygrafické minimum. ISBN 8096781138.
-
Dabner, David. Grafický design v praxi : [zásady, postupy, projekty]. Vyd. 1. [Praha] : Slovart, 2004. ISBN 80-7209-597-8.
-
KOČIČKA, Pavel a Filip BLAŽEK. Praktická typografie. 2004. ISBN 80-7226-385-4.
-
MEGGS, Philip B., Alston W. PURVIS a Philip B. MEGGS. Meggs' history of graphic design. 2012. ISBN 9780470168738.
-
MOLLERUP, Per. Marks of excellence: the history and taxonomy of trademarks. 2013. ISBN 9780714864747.
-
MYSLIVEČEK, Milan. Panoptikum symbolů, značek a znamení. 2001. ISBN 80-86183-25-4.
-
PARKER, Roger C. Profesionální design v reklamě. 2000. ISBN 80-902824-0-7.
-
SWINK, Steve. Game Feel. ISBN 0123743281.
|