|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Obsah předmětu: 1. Rozšířená Realita pro mobilní zařízení 2. Vytvoření projektu pro AR 3. Vytvoření hry/aplikace s prvkem AR 4. Vytvoření hry/aplikace s prvkem AR 5. Virtuální realita 6. UX virtuální reality 7. Vytvoření prostředí pro virtuální realitu 8. Vytvoření prostředí pro virtuální realitu 9. Vytvoření prostředí pro virtuální realitu 10. Skriptování prostředí pro virtuální realitu 11. Interakce ve virtuální realitě 12. Interakce ve virtuální realitě 13. Prezentace projektu
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 24 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
|
Doporučená literatura
|
-
GLOVER, J., & LINOWES, J. Complete Virtual Reality and Augmented Reality Development with Unity: Leverage the Power of Unity and Become a Pro at Creating Mixed Reality Applications.. 2019. ISBN 1838648186.
-
SCHELL, Jesse. The art of game design: a book of lenses. 2020. ISBN 978-1-138-63205-9.
|