Název předmětu | Oborové teorie a technologie GA 4 |
---|---|
Kód předmětu | KAGA/TT4 |
Organizační forma výuky | Přednáška + Seminář |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Letní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | nespecifikováno |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Obsah předmětu: 1. Teorie realtime renderování 2. Renderovací pipeliny Unity 3. Shadery a shader graph 4.-5. Vytvoření vlastního shaderu 6. Zvuk a zvukový systém unity 7. Herní platformy a jejich build 8. Build hry 9. Augumented Reality pro mobilní zařízení 10. Vytvoření projektu pro AR 11.-12. Vytvoření hry/aplikace s prvkem AR 13. Prezentace projektu
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|