|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Obsah předmětu: 1. Teorie realtime renderování 2. Renderovací pipeliny Unity 3. Shadery a shader graph 4.-5. Vytvoření vlastního shaderu 6. Zvuk a zvukový systém unity 7. Herní platformy a jejich build 8. Build hry 9. Augumented Reality pro mobilní zařízení 10. Vytvoření projektu pro AR 11.-12. Vytvoření hry/aplikace s prvkem AR 13. Prezentace projektu
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 24 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
|
Doporučená literatura
|
-
GLOVER, J., & LINOWES, J. Complete Virtual Reality and Augmented Reality Development with Unity: Leverage the Power of Unity and Become a Pro at Creating Mixed Reality Applications.. 2019. ISBN 1838648186.
-
SCHELL, Jesse. The art of game design: a book of lenses. 2020. ISBN 978-1-138-63205-9.
|