| 
        Vyučující
     | 
    | 
        
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        Obsah předmětu: 1. Teorie realtime renderování 2. Renderovací pipeliny Unity 3. Shadery a shader graph 4.-5. Vytvoření vlastního shaderu 6. Zvuk a zvukový systém unity 7. Herní platformy a jejich build 8. Build hry 9. Augumented Reality pro mobilní zařízení 10. Vytvoření projektu pro AR 11.-12. Vytvoření hry/aplikace s prvkem AR 13. Prezentace projektu
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    
        
        
        
            
                    
                
                    
                    - Účast na výuce
                        - 26 hodin za semestr
                    
 
                
                    
                    - Domácí příprava na výuku
                        - 24 hodin za semestr
                    
 
                
             
        
        
     | 
    
        
        | Předpoklady | 
|---|
| Odborné znalosti | 
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny.  | 
| Předpoklady nejsou stanoveny.  | 
| Odborné dovednosti | 
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. | 
| Předpoklady nejsou stanoveny. | 
    
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
            
                
                - 
                    GLOVER, J., & LINOWES, J. Complete Virtual Reality and Augmented Reality Development with Unity: Leverage the Power of Unity and Become a Pro at Creating Mixed Reality Applications.. 2019. ISBN 1838648186.
                
 
            
                
                - 
                    SCHELL, Jesse. The art of game design: a book of lenses. 2020. ISBN 978-1-138-63205-9.
                
 
            
         
         
         
     |