|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Obsah předmětu: 1. Teorie 2D grafiky 2. 2D prostředí v unity 3.-4. Vytvoření 2D textur prostředí 5.-6. Vytvoření 2D charakteru 7. Skriptování 2D charakteru 8. Animace 2D charakteru a jeho akce 9.-10. Vytvoření nepřátel a itemů 11. Skriptování a animace nepřátel a itemů 12. Dokončení 2D prototypu 13. Prezentace projektu
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 24 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
|
Doporučená literatura
|
-
GLOVER, J., & LINOWES, J. Complete Virtual Reality and Augmented Reality Development with Unity: Leverage the Power of Unity and Become a Pro at Creating Mixed Reality Applications.. ISBN 1838648186.
-
SCHELL, Jesse. The art of game design: a book of lenses. 2020. ISBN 978-1-138-63205-9.
|