|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Obsah předmětu: 1. Teorie her 2. Historie her 3. Herní žánry 4. Herní platformy 5. Vývoj her - role 6. Herní enginy 7. První seznámení s herním enginem Unity 8. Import assetů a jejich formáty 9. Teorie materiálů pro realtime rendering 10.-11. Tvorba PBR materiálu 12. Vytvoření 3D scény 13. Prezentace projektu
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 24 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
|
Doporučená literatura
|
-
Unity Learn. Unity Learn platform [online]. .
-
Visiongame [online]. .
-
Jan JIRKOVSKÝ a kolektiv. Game industry 2. Praha, 2012. ISBN 978-80-904387-3-6.
-
Jan JIRKOVSKÝ a kolektiv. Game industry 3. Praha, 2013. ISBN 978-80-904387-4-3.
-
JIRKOVSKÝ, Jan. Game industry 1. .
-
SCHELL, Jesse. The art of game design: a book of lenses. 2020. ISBN 978-1-138-63205-9.
|