| 
        Vyučující
     | 
    | 
        
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        Obsah předmětu:  1. Teorie her 2. Historie her 3. Herní žánry 4. Herní platformy 5. Vývoj her - role 6. Herní enginy 7. První seznámení s herním enginem Unity 8. Import assetů a jejich formáty 9. Teorie materiálů pro realtime rendering 10.-11. Tvorba PBR materiálu 12. Vytvoření 3D scény 13. Prezentace projektu
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    
        
        
        
            
                    
                
                    
                    - Účast na výuce
                        - 26 hodin za semestr
                    
 
                
                    
                    - Domácí příprava na výuku
                        - 24 hodin za semestr
                    
 
                
             
        
        
     | 
    
        
        | Předpoklady | 
|---|
| Odborné znalosti | 
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny.  | 
| Předpoklady nejsou stanoveny.  | 
| Odborné dovednosti | 
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. | 
| Předpoklady nejsou stanoveny. | 
    
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
            
                
                - 
                    Unity Learn. Unity Learn platform [online]. .
                
 
            
                
                - 
                    Visiongame [online]. .
                
 
            
                
                - 
                    Jan JIRKOVSKÝ a kolektiv. Game industry 2. Praha, 2012. ISBN 978-80-904387-3-6.
                
 
            
                
                - 
                    Jan JIRKOVSKÝ a kolektiv. Game industry 3. Praha, 2013. ISBN 978-80-904387-4-3.
                
 
            
                
                - 
                    JIRKOVSKÝ, Jan. Game industry 1. .
                
 
            
                
                - 
                    SCHELL, Jesse. The art of game design: a book of lenses. 2020. ISBN 978-1-138-63205-9.
                
 
            
         
         
         
     |