|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
nespecifikováno
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
nespecifikováno
|
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Student je schopen samostatně pracovat s pojmy a s problémy, týkající se jeho oboru. Student kriticky pracuje s literaturou a je schopen vlastního názoru na daný problém. |
| Student je schopen samostatně pracovat s pojmy a s problémy, týkající se jeho oboru. Student kriticky pracuje s literaturou a je schopen vlastního názoru na daný problém. |
| Rozumí povaze herního média a problematice navrhování her |
| Rozumí povaze herního média a problematice navrhování her |
| Zná historický vývoj herních technologií, studia a osobnosti |
| Zná historický vývoj herních technologií, studia a osobnosti |
| Rozumí odborné terminologii a technickým aspektům herního designu |
| Rozumí odborné terminologii a technickým aspektům herního designu |
| Zná design proces (postupy, přístupy, nástroje) návrhu herního prototypu |
| Zná design proces (postupy, přístupy, nástroje) návrhu herního prototypu |
| Orientuje se v možnostech a aktuálních herních trendech |
| Orientuje se v možnostech a aktuálních herních trendech |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Dovede vysvětlit důležité pojmy a principy herního designu |
| Dovede vysvětlit důležité pojmy a principy herního designu |
| Dovede najít odpovídající zdroje a zkoumat danou problematiku |
| Dovede najít odpovídající zdroje a zkoumat danou problematiku |
| Dovede v dané problematice identifikovat příležitosti i slabá místa či rizika |
| Dovede v dané problematice identifikovat příležitosti i slabá místa či rizika |
| Aktivně sleduje dění v oboru, dovede prezentovat svůj kritický názor |
| Aktivně sleduje dění v oboru, dovede prezentovat svůj kritický názor |
| Dokáže rozpoznat krátkodobý trend od dlouhodobé tendence |
| Dokáže rozpoznat krátkodobý trend od dlouhodobé tendence |
|
Doporučená literatura
|
|