|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
- Výzkum trendů elektronického publikování v jednotlivých odvětvích a oborech - Důraz je kladen na samostatnou práci studenta při vyhledávání a studiu zdrojů a jejich následném zpracování - Vyzkoušení technologie jako je Virtuální nebo rozšířená realita.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Domácí příprava na výuku
- 37 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 25 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Minimálně středně pokročilá uživatelská znalost internetu. Základní znalost výpočetní techniky. |
| Minimálně středně pokročilá uživatelská znalost internetu. Základní znalost výpočetní techniky. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Základní znalost angilckého jazyka |
| Základní znalost angilckého jazyka |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Student se naučí vnímat současné tendence ze světa herního průmyslu. Získá přehled novinek a schopnost uvažovat v kontextu technologie. Dané znalosti je pak schopen uplatnit na svou vlastní tvorbu. |
| Student se naučí vnímat současné tendence ze světa herního průmyslu. Získá přehled novinek a schopnost uvažovat v kontextu technologie. Dané znalosti je pak schopen uplatnit na svou vlastní tvorbu. |
| Popsat proces tvorby ve herním enginu |
| Popsat proces tvorby ve herním enginu |
| Definovat co je herní prototypování |
| Definovat co je herní prototypování |
| Vysvětlit jakým způsobem funguje vykreslování herních aplikací |
| Vysvětlit jakým způsobem funguje vykreslování herních aplikací |
| Vysvětlit základní pojmy programovacího jazyka |
| Vysvětlit základní pojmy programovacího jazyka |
| Proces přípravy spustitelné aplikace |
| Proces přípravy spustitelné aplikace |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Analyzovat technické problémy projektu |
| Analyzovat technické problémy projektu |
| Zvolit správný herní engine a nástroje |
| Zvolit správný herní engine a nástroje |
| Vytvořit vlastní prototyp v herním enginu |
| Vytvořit vlastní prototyp v herním enginu |
| Navrhnout realizaci a úpravu daného projektu |
| Navrhnout realizaci a úpravu daného projektu |
| Prezentovat vlastní prototyp |
| Prezentovat vlastní prototyp |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Cvičení na počítači |
| Cvičení na počítači |
| Analýza uměleckého díla |
| Analýza uměleckého díla |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Analýza uměleckého díla |
| Analýza uměleckého díla |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Analýza seminární práce |
| Analýza seminární práce |
|
Doporučená literatura
|
-
Adam Kramarzewski, Ennio De Nucci. Practical Game Design. ISBN 978-1-78712-179-9.
-
Names: Bycer, Joshua. 20 Essential Games to Study. ISBN 781138341456.
|