| 
        Vyučující
     | 
    | 
        
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        Studenti se na začátku zimního semestru zúčastní plenéru, který se bude orientovat především na rozvoj osobnosti, týmovou spolupráci, argumentační dovednosti, součástí jsou i výtvarné aktivity. 
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    
        
        
        
            
                    
                
                    
                    - Účast na výuce
                        - 26 hodin za semestr
                    
 
                
             
        
        
     | 
    
        
        | Předpoklady | 
|---|
| Odborné znalosti | 
|---|
| Nezávislé a kritické myšlení. | 
| Nezávislé a kritické myšlení. | 
| Výsledky učení | 
|---|
| Student rozpozná své předpoklady pro práci v týmu, vyzkouší si různé role, naučí se efektivně využívat dostupné zdroje a hospodárně nakládat s vymezeným časem. | 
| Student rozpozná své předpoklady pro práci v týmu, vyzkouší si různé role, naučí se efektivně využívat dostupné zdroje a hospodárně nakládat s vymezeným časem. | 
| Land art | 
| Land art | 
| Práce s různými materiály | 
| Práce s různými materiály | 
| Práce v týmu | 
| Práce v týmu | 
| Práce s časem | 
| Práce s časem | 
| Prezentace autorského díla | 
| Prezentace autorského díla | 
| Odborné dovednosti | 
|---|
| Tvorba autorského díla v přírodě | 
| Tvorba autorského díla v přírodě | 
| Práce s různými materiály | 
| Práce s různými materiály | 
| Práce v týmu | 
| Práce v týmu | 
| Práce s časem | 
| Práce s časem | 
| Prezentace autorského díla | 
| Prezentace autorského díla | 
| Vyučovací metody | 
|---|
| Odborné znalosti | 
|---|
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) | 
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) | 
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) | 
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) | 
| Grafické a výtvarné činnosti | 
| Grafické a výtvarné činnosti | 
| Týmová práce | 
| Týmová práce | 
| Hodnotící metody | 
|---|
| Analýza prezentace studenta | 
| Analýza prezentace studenta | 
| Příprava a přednes prezentace | 
| Příprava a přednes prezentace | 
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) | 
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) | 
| Rozbor jazykového projevu studenta | 
| Rozbor jazykového projevu studenta | 
| Systematické pozorování studenta | 
| Systematické pozorování studenta | 
    
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
            
                
                - 
                    Plamínek, Jiří. Tajemství motivace : jak zařídit, aby pro vás lidé rádi pracovali. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1991-7.
                
 
            
         
         
         
     |