|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
- Výuka je orientovaná na technologické řešení jak individuálních tak i společných projektů. Jejich zadání si studenti definují společně s vyučujícím. - Student se seznamuje s vývojem her v herních enginech a osvojuje si dovednosti prototypování. - Obsah výuky bude kladen na funkční řešení úkolu pro prezentaci a obhajobu celého projektu.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Cvičení na počítači
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Samostatná aktivní práce na zvoleném projektu. Schopnost analyzovat a řešit problematiku zasahující do více oborů. Schopnost pracovat v 3D editorech popřípadě vytvoření vlastní 2D ilustrace. |
| Samostatná aktivní práce na zvoleném projektu. Schopnost analyzovat a řešit problematiku zasahující do více oborů. Schopnost pracovat v 3D editorech popřípadě vytvoření vlastní 2D ilustrace. |
| Výsledky učení |
|---|
| Student dokáže realizovat své návrhy do prototypu/interaktivní podoby, tak aby si ověřil reálné chování navržené herní mechaniky. |
| Student dokáže realizovat své návrhy do prototypu/interaktivní podoby, tak aby si ověřil reálné chování navržené herní mechaniky. |
| České herní studia a osobnosti |
| České herní studia a osobnosti |
| Fungování českých herních studií |
| Fungování českých herních studií |
| Tvorba hry a její úskalí z pohledu herních vývojářů |
| Tvorba hry a její úskalí z pohledu herních vývojářů |
| Náborový proces v českých herních studií |
| Náborový proces v českých herních studií |
| Nezávislá herní tvorba |
| Nezávislá herní tvorba |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Poslech a komunikace |
| Poslech a komunikace |
| Kritické myšlení a kladení otázek |
| Kritické myšlení a kladení otázek |
| Využití poznatků pro vlastní tvorbu |
| Využití poznatků pro vlastní tvorbu |
| Využití poznatků pro správné nastavení procesů |
| Využití poznatků pro správné nastavení procesů |
| Využití poznatků pro ucházení v herním studiu |
| Využití poznatků pro ucházení v herním studiu |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Cvičení na počítači |
| Cvičení na počítači |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza seminární práce |
| Analýza seminární práce |
| Rozbor produktů pracovní činnosti studenta (technické práce) |
| Rozbor produktů pracovní činnosti studenta (technické práce) |
|
Doporučená literatura
|
-
Výkové kurzy pro unity.
-
Výuka pro 3D editor blender.
-
Výuka pro 3D editor blender.
|