Předmět: Workshopy GA 7

» Seznam fakult » FMK » KAGA
Název předmětu Workshopy GA 7
Kód předmětu KAGA/MD7WO
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 1
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
Obsah předmětu
- Výuka je orientovaná na technologické řešení jak individuálních tak i společných projektů. Jejich zadání si studenti definují společně s vyučujícím. - Student se seznamuje s vývojem her v herních enginech a osvojuje si dovednosti prototypování. - Obsah výuky bude kladen na funkční řešení úkolu pro prezentaci a obhajobu celého projektu.

Studijní aktivity a metody výuky
Cvičení na počítači
  • Účast na výuce - 26 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Samostatná aktivní práce na zvoleném projektu. Schopnost analyzovat a řešit problematiku zasahující do více oborů. Schopnost pracovat v 3D editorech popřípadě vytvoření vlastní 2D ilustrace.
Samostatná aktivní práce na zvoleném projektu. Schopnost analyzovat a řešit problematiku zasahující do více oborů. Schopnost pracovat v 3D editorech popřípadě vytvoření vlastní 2D ilustrace.
Výsledky učení
Student dokáže realizovat své návrhy do prototypu/interaktivní podoby, tak aby si ověřil reálné chování navržené herní mechaniky.
Student dokáže realizovat své návrhy do prototypu/interaktivní podoby, tak aby si ověřil reálné chování navržené herní mechaniky.
České herní studia a osobnosti
České herní studia a osobnosti
Fungování českých herních studií
Popsat proces tvorby ve herním enginu
Popsat proces tvorby ve herním enginu
Fungování českých herních studií
Tvorba hry a její úskalí z pohledu herních vývojářů
Definovat co je herní prototypování
Definovat co je herní prototypování
Tvorba hry a její úskalí z pohledu herních vývojářů
Náborový proces v českých herních studií
Náborový proces v českých herních studií
Vysvětlit jakým způsobem funguje vykreslování herních aplikací
Vysvětlit jakým způsobem funguje vykreslování herních aplikací
Nezávislá herní tvorba
Nezávislá herní tvorba
Vysvětlit základní pojmy programovacího jazyka
Vysvětlit základní pojmy programovacího jazyka
Proces přípravy spustitelné aplikace
Proces přípravy spustitelné aplikace
Odborné dovednosti
Poslech a komunikace
Poslech a komunikace
Kritické myšlení a kladení otázek
Kritické myšlení a kladení otázek
Využití poznatků pro vlastní tvorbu
Využití poznatků pro vlastní tvorbu
Využití poznatků pro správné nastavení procesů
Využití poznatků pro správné nastavení procesů
Využití poznatků pro ucházení v herním studiu
Využití poznatků pro ucházení v herním studiu
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Cvičení na počítači
Cvičení na počítači
Hodnotící metody
Analýza seminární práce
Analýza seminární práce
Doporučená literatura
  • Výkové kurzy pro unity.
  • Výuka pro 3D editor blender.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr