| 
        Vyučující
     | 
    | 
        
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        1. Opakování 2. Základy svícení 3D scén 3. Cvičení 4. Rendrování 5. Cvičení 6. Tvorba Animací 7. Cvičení 8. Partiklové a fyzikální simulace 9. Cvičení.  10. Sculpting  11. Cvičení.  12. Geometrické nody 13. Cvičení 
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    
        
        
        
            
                    
                
                    
                    - Účast na výuce
                        - 26 hodin za semestr
                    
 
                
                    
                    - Domácí příprava na výuku
                        - 24 hodin za semestr
                    
 
                
             
        
        
     | 
    
        
        
    
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
            
                
                - 
                    Bledner Dokumentace. .
                
 
            
                
                - 
                    Pokorný, P. Cvičení z počítačové grafiky - Blender, Povray. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2005. ISBN 80-7318-264-5.
                
 
            
         
         
         
     |