|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
1. Principy 3D, vysvětlení základních pojmů 2. Seznámení s ovládacím rozhraním Blendru, jednoduché tipy triky a možností nastavení 3. Modifikátory a jejich použití 4. Modelování - lowpoly1 5. Cvičení 6. Modelování - lowpoly2 7. Cvičení 8. Modelování - technické modelování (architektura, průmyslový design) 9. Cvičení 10. Modelování - organické tvary 11. Cvičení 12. Materiály a textury 13. Cvičení
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 24 hodin za semestr
|
|
Doporučená literatura
|
-
Pokorný, P. Cvičení z počítačové grafiky - Blender, Povray. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2005. ISBN 80-7318-264-5.
|