|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Obsah předmětu: - Vytvoření vlastního herního prototypu - Příprava herních assetů dle vlastního výběru 1. Úvodní hodina, ateliérové zadání. 2.-3. Brainstorming, moodboard nad tématem. 4.-8. Konzultace nad rozpracovaným tématem. 9. Finalizování prototypů, poslední konzultace. 10. Vyhodnocení zadání, finální prezentace.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 40 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 10 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 20 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 30 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
|
Doporučená literatura
|
-
Aktuální on-line zdroje dle charakteru úkolu. .
-
Je zadávána individuálně podle charakteru úkolu. .
-
FULLERTON, Tracy. Game Design Workshop: A Playcentric Approach to Creating Innovative Games.. ISBN 1482217163.
-
Jan JIRKOVSKÝ a kolektiv. Game industry: vývoj počítačových her a kapitoly z herního průmyslu. Praha, 2011. ISBN 978-80-904387-1-2.
-
Jason Schreier. Krev, pot a pixely. 2019. ISBN 978-807577824.
-
ROGERS, Scott. Level Up! The Guide to Great Video Game Design. John Wiley & Sons Inc, 2014. ISBN 1118877160.
-
ROSENAU, M.D. Řízení projektů. Brno, 2007. ISBN 978-80-251-1506-0.
-
SCHELL, Jesse. The art of game design: a book of lenses. 2020. ISBN 978-1-138-63205-9.
-
TEKINBAS, Katie Salen, ZIMMERMAN, Eric. Rules of Play: Game Design Fundamentals. ISBN 0262240459.
|