Předmět: Ateliér Game Design 6

» Seznam fakult » FMK » KAGA
Název předmětu Ateliér Game Design 6
Kód předmětu KAGA/AT6
Organizační forma výuky Ateliér
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Novák Pavel, MgA.
Obsah předmětu
Obsah předmětu: - Vytvoření vlastního herního prototypu - Příprava herních assetů dle vlastního výběru 1. Úvodní hodina, ateliérové zadání. 2.-3. Brainstorming, moodboard nad tématem. 4.-8. Konzultace nad rozpracovaným tématem. 9. Finalizování prototypů, poslední konzultace. 10. Vyhodnocení zadání, finální prezentace.

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Doporučená literatura
  • Aktuální on-line zdroje dle charakteru úkolu. .
  • Je zadávána individuálně podle charakteru úkolu. .
  • FULLERTON, Tracy. Game Design Workshop: A Playcentric Approach to Creating Innovative Games.. ISBN 1482217163.
  • Jan JIRKOVSKÝ a kolektiv. Game industry: vývoj počítačových her a kapitoly z herního průmyslu. Praha, 2011. ISBN 978-80-904387-1-2.
  • Jason Schreier. Krev, pot a pixely. 2019. ISBN 978-807577824.
  • ROGERS, Scott. Level Up! The Guide to Great Video Game Design. John Wiley & Sons Inc, 2014. ISBN 1118877160.
  • ROSENAU, M.D. Řízení projektů. Brno, 2007. ISBN 978-80-251-1506-0.
  • SCHELL, Jesse. The art of game design: a book of lenses. 2020. ISBN 978-1-138-63205-9.
  • TEKINBAS, Katie Salen, ZIMMERMAN, Eric. Rules of Play: Game Design Fundamentals. ISBN 0262240459.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr