|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Obsah předmětu: - Výtvarný styl modelů pro 3D hru (low-poly, realistické modely, stylizace) - Koncept mobilní hry (Herní mechanika, ovládání, využití mobilních senzorů, ...) - Sběr podkladů pro herní assety (textury, photo-scan, motion capture, ) 1. Úvodní hodina, ateliérové zadání. 2.-3. Brainstorming, moodboard nad tématem. 4.-11. Konzultace nad rozpracovaným tématem. 12. Finalizování prototypů, poslední konzultace. 13. Vyhodnocení zadání, finální prezentace.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 52 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 10 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 20 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 18 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
|
Doporučená literatura
|
-
Aktuální on-line zdroje dle charakteru úkolu. .
-
Je zadávána individuálně podle charakteru úkolu. .
-
FULLERTON, Tracy. Game Design Workshop: A Playcentric Approach to Creating Innovative Games.. ISBN 1482217163.
-
Jan JIRKOVSKÝ a kolektiv. Game industry: vývoj počítačových her a kapitoly z herního průmyslu. Praha, 2011. ISBN 978-80-904387-1-2.
-
ROGERS, Scott. Level Up! The Guide to Great Video Game Design. 2014. ISBN 118877160.
-
SCHELL, Jesse. The art of game design: a book of lenses. 2020. ISBN 978-1-138-63205-9.
|