|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Obsah předmětu: -Skice herního prostředí -Storyboardy herního flow -Herní příběh, tvorba herního scénáře 1. Úvodní hodina, ateliérové zadání. 2. Brainstorming, moodboardnad tématem. 3.Brainstorming, moodboardnad tématem. 4. Konzultace nad rozpracovaným tématem. 5.Konzultace nad rozpracovaným tématem. 6. Konzultace nad rozpracovaným tématem. 7.Konzultace nad rozpracovaným tématem. 8. Konzultace nad rozpracovaným tématem. 9.Konzultace nad rozpracovaným tématem. 10. Konzultace nad rozpracovaným tématem. 11. Konzultace nad rozpracovaným tématem. 12. Finalizování prototypů, poslední konzultace. 13. Vyhodnocení zadání, finální prezentace
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 52 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 10 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 20 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 18 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Předpoklady nejsou stanoveny. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
|
Doporučená literatura
|
-
aktuální on-line zdroje k dané problematice. .
-
Je zadávána individuálně podle charakteru úkolu. .
-
Jesse Schell. The Art of Game Design: The Book of Lenses. 2019. ISBN 978-1138632059.
-
ROGERS, Scott. Level Up! The Guide to Great Video Game Design. John Wiley & Sons Inc, 2014. ISBN 1118877160.
|