Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Obsah předmětu: - Herní rešerše - Vytvoření originálního herního nápadu, herní pitch a prezentace pro investory - Vytvoření vlastního hrdiny - Skica + artworky 1. Úvodní hodina, ateliérové zadání. 2.-3. Brainstorming, moodboard nad tématem. 4.-11. Konzultace nad rozpracovaným tématem. 12. Finalizování prototypů, poslední konzultace. 13. Vyhodnocení zadání, finální prezentace
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Grafické a výtvarné činnosti
- Domácí příprava na výuku
- 450 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Vysoká úroveň práce s grafickými programy a zúročení poznatků z předešlého studia výtvarných i teoretických předmětů je považováno za samozřejmost, stejně tak i schopnost prezentace vlastní práce ústní a písemnou formou. Student je schopen využívat aktuální poznatky a současné prostředky k navrhování inovativních řešení. Schopnost sebereflexe v průběhu práce na projektu, schopnost práce se zdroji (čas, dovednosti, materiál a technologie), vysoká motivace. |
Vysoká úroveň práce s grafickými programy a zúročení poznatků z předešlého studia výtvarných i teoretických předmětů je považováno za samozřejmost, stejně tak i schopnost prezentace vlastní práce ústní a písemnou formou. Student je schopen využívat aktuální poznatky a současné prostředky k navrhování inovativních řešení. Schopnost sebereflexe v průběhu práce na projektu, schopnost práce se zdroji (čas, dovednosti, materiál a technologie), vysoká motivace. |
Výsledky učení |
---|
Student dokáže identifikovat své přednosti a ty dále rozvíjet. Prohlubuje nejen své výtvarné a designérské dovednosti, ale i schopnost efektivního managementu projektu včetně prezentace výsledného řešení. Výsledky své práce je schopen kriticky reflektovat a stanovovat si další rozvojové cíle. |
Student dokáže identifikovat své přednosti a ty dále rozvíjet. Prohlubuje nejen své výtvarné a designérské dovednosti, ale i schopnost efektivního managementu projektu včetně prezentace výsledného řešení. Výsledky své práce je schopen kriticky reflektovat a stanovovat si další rozvojové cíle. |
Historie videoher |
Historie videoher |
Čeští vývojáři |
Čeští vývojáři |
Herní UI/UX |
Herní UI/UX |
Concept-art |
Concept-art |
Tvorba konceptu videohry |
Tvorba konceptu videohry |
Odborné dovednosti |
---|
Tvorba konceptu videohry |
Tvorba konceptu videohry |
Prezentace vlastního nápadu |
Prezentace vlastního nápadu |
Tvorba vizuálního stylu hry |
Tvorba vizuálního stylu hry |
Práce v programu pro tvorbu her |
Práce v programu pro tvorbu her |
Tvorba prototypu hry |
Tvorba prototypu hry |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Grafické a výtvarné činnosti |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Grafické a výtvarné činnosti |
Hodnotící metody |
---|
Analýza výkonů studenta |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
aktuální on-line zdroje k dané problematice. .
-
Je zadávána individuálně podle charakteru úkolu. .
-
ROGERS, Scott. Level Up! The Guide to Great Video Game Design. John Wiley & Sons Inc, 2014. ISBN 1118877160.
-
SCHELL, Jesse. The art of game design: a book of lenses. Boca Raton: CRC Press, Taylor & Francis Group,, 2020. ISBN 978-1-138-63205-9.
|