Předmět: Animace 4

» Seznam fakult » FMK » KAGA
Název předmětu Animace 4
Kód předmětu KAGA/ANIM4
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 1
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Novák Pavel, MgA.
  • Mores Petr, Mgr.
Obsah předmětu
- nParticles - Hair System, Fur - vytvoření vodní hladiny

Studijní aktivity a metody výuky
  • Účast na výuce - 13 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 12 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Vysoká úroveň práce s grafickými programy a zúročení poznatků z předešlého studia výtvarných i teoretických předmětů je považováno za samozřejmost, stejně tak i schopnost prezentace vlastní práce ústní a písemnou formou. Student je schopen využívat aktuální poznatky a současné prostředky k navrhování inovativních řešení. Schopnost sebereflexe v průběhu práce na projektu, schopnost práce se zdroji (čas, dovednosti, materiál a technologie), vysoká motivace.
Vysoká úroveň práce s grafickými programy a zúročení poznatků z předešlého studia výtvarných i teoretických předmětů je považováno za samozřejmost, stejně tak i schopnost prezentace vlastní práce ústní a písemnou formou. Student je schopen využívat aktuální poznatky a současné prostředky k navrhování inovativních řešení. Schopnost sebereflexe v průběhu práce na projektu, schopnost práce se zdroji (čas, dovednosti, materiál a technologie), vysoká motivace.
Výsledky učení
Principy animace bez vazby k živým postavám
Principy animace bez vazby k živým postavám
Principy animace lidí
Principy animace lidí
Principy animace zvířat
Principy animace zvířat
Animace lidských pohybů
Animace lidských pohybů
Herectví v animaci
Herectví v animaci
Odborné dovednosti
Animace neživého předmětu
Animace neživého předmětu
Animace UI
Animace UI
Animace Fyziky
Animace Fyziky
Základní animace postavy člověka
Základní animace postavy člověka
Základní animace zvířete
Základní animace zvířete
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Grafické a výtvarné činnosti
Grafické a výtvarné činnosti
Hodnotící metody
Analýza výkonů studenta
Analýza výkonů studenta
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
Doporučená literatura
  • DERAKHSHANI, Dariush. Maya: průvodce 3D grafikou. Praha: Grada, 2006. ISBN 8024712539.
  • Jim Lammers, Lee Gooding. Maya 4 kompletní průvodce. SooftPress Praha, 2002. ISBN 80-86497-30-5.
  • Rall, Hannes. Animation: from concept to production. Boca Raton: CRC Press, Taylor & Francis Group, 2018. ISBN 9781138041196.
  • Riddell, Danny. MAYA 5 pro Windows a Macintosh : názorný průvodce. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2004. ISBN 8072269569.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr